Telewizyjny wizerunek PiS w wyborach parlamentarnych 2007 roku

Autor

  • Marek Górka

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Boski Р., O dwóch wymiarach lewicy — prawicy na scenie politycznej i wartościach politycznych polskich wyborów, [w:] red. J. Reykowski, Wartości i podstawy społeczne a przemiany systemowe. Szkice z psychologii politycznej, Warszawa 1993.

Chałubiński M., Czy to koniec „IVRP"? —przyczynek do socjologicznej analizy wyników wyborów parlamentarnych w roku 2007 i ich konsekwencji, [w:] D. Waniek (red.), Wybory 2007 i media - krajobraz po „ IV RP ", Warszawa 2009.

Cwalina W, Falkowski A., Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna, Gdańsk 2005.

Déborda G., Społeczeństwo spektaklu oraz rozważania o społeczeństwie spektaklu, Warszawa 2006.

Dobek-Ostrowska В., Komunikowanie polityczne i publiczne, Warszawa 2006.

Gardziel T., Gawroński S., Wybory 2007. Partie programy kampania wyborcza, Rzeszów 2008.

Grabowska M., Podział postkomunistyczny. Społeczne podstawy polityki w Polsce po 1989 roku, Warszawa 2004.

Godlewski T., Meandry politycznego samookreślenia społeczeństwa polskiego, [w:] red. J. Błuszkowski, Dylematy polskiej transformacji, Warszawa 2007.

Goffman E., Człowiek w teatrze życia codziennego, Warszawa 2000.

Janik-Wiszniowska M., Promocja i reklama polityczna, [w:] red. A.W. Jabłoński, L. Sobkowiak, Marketing polityczny w teorii i praktyce, Wrocław 2002.

Jeziński M., Marketing polityczny, a procesy akulturacyjne, Toruń 2004.

Kanabaj M , Ewolucja metod i narządzi kampanii negatywnej w latach 2005-2007, „Athenaeum", 2008, vol. 19.

Karwat M., Sztuka manipulacji politycznej, Toruń 2001.

Majcher A., Dyskredytacja przeciwnika w kampaniach wyborczych na urząd Prezydenta RP w latach 1990-2005, „Problemy Społeczne i Ekonomiczne" 2006, Vol. 3.

Markowski R., System partyjny, [w:] red. L. Kolarska-Bobińska, J. Kucharczyk, J. Zbieranek, Demokracja w Polsce 2005-2007, Warszawa 2007.

Nowak E., Riedel R., Agenda setting, priming, news framing. Analiza porównawcza telewizyjnych audycji informacyjnych TVN i TVP1 w okresie kampanii wyborczych w Polsce 2005 i 2007 г., „Zeszyty Prasoznawcze", 2008, nr 1-2.

Raciborski J., Polskie wybory. Zachowania wyborcze społeczeństwa polskiego w latach 1989-1995, Warszawa 1997.

Wiatr J., Europa pokomunistyczna. Przemiany państw i społeczeństw po 1989 roku, Warszawa 2006.

Wojtaszczyk K., Partie i ugrupowania polityczne, [w:] red. R. Chruściak, T. Mołdawa, K.A. Wojtaszczyk, E. Zieliński, Polski system polityczny w okresie transformacji, Warszawa 1995.

Knyżewski K., Partie i system partyjny w okresie transformacji ustrojowej, Warszawa 1998.

Woźniak A., Środki agresywnej dyskredytacji osobistej w prezydenckiej kampanii wyborczej 2000 roku, [w:] Polska scena polityczna, kampanie wyborcze, pod red. Ewy Pietrzyk-Zieniewicz, „Studia Politologiczne" nr 6, 2002 r.

Pobrania

Opublikowane

2010-12-15

Jak cytować

Górka, M. (2010). Telewizyjny wizerunek PiS w wyborach parlamentarnych 2007 roku. Cywilizacja I Polityka, (8), 62–79. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/cywilizacja/article/view/10002

Numer

Dział

Artykuły