Telewizyjny wizerunek PiS w wyborach parlamentarnych 2007 roku
Downloads
Bibliografia
Boski Р., O dwóch wymiarach lewicy — prawicy na scenie politycznej i wartościach politycznych polskich wyborów, [w:] red. J. Reykowski, Wartości i podstawy społeczne a przemiany systemowe. Szkice z psychologii politycznej, Warszawa 1993.
Chałubiński M., Czy to koniec „IVRP"? —przyczynek do socjologicznej analizy wyników wyborów parlamentarnych w roku 2007 i ich konsekwencji, [w:] D. Waniek (red.), Wybory 2007 i media - krajobraz po „ IV RP ", Warszawa 2009.
Cwalina W, Falkowski A., Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna, Gdańsk 2005.
Déborda G., Społeczeństwo spektaklu oraz rozważania o społeczeństwie spektaklu, Warszawa 2006.
Dobek-Ostrowska В., Komunikowanie polityczne i publiczne, Warszawa 2006.
Gardziel T., Gawroński S., Wybory 2007. Partie programy kampania wyborcza, Rzeszów 2008.
Grabowska M., Podział postkomunistyczny. Społeczne podstawy polityki w Polsce po 1989 roku, Warszawa 2004.
Godlewski T., Meandry politycznego samookreślenia społeczeństwa polskiego, [w:] red. J. Błuszkowski, Dylematy polskiej transformacji, Warszawa 2007.
Goffman E., Człowiek w teatrze życia codziennego, Warszawa 2000.
Janik-Wiszniowska M., Promocja i reklama polityczna, [w:] red. A.W. Jabłoński, L. Sobkowiak, Marketing polityczny w teorii i praktyce, Wrocław 2002.
Jeziński M., Marketing polityczny, a procesy akulturacyjne, Toruń 2004.
Kanabaj M , Ewolucja metod i narządzi kampanii negatywnej w latach 2005-2007, „Athenaeum", 2008, vol. 19.
Karwat M., Sztuka manipulacji politycznej, Toruń 2001.
Majcher A., Dyskredytacja przeciwnika w kampaniach wyborczych na urząd Prezydenta RP w latach 1990-2005, „Problemy Społeczne i Ekonomiczne" 2006, Vol. 3.
Markowski R., System partyjny, [w:] red. L. Kolarska-Bobińska, J. Kucharczyk, J. Zbieranek, Demokracja w Polsce 2005-2007, Warszawa 2007.
Nowak E., Riedel R., Agenda setting, priming, news framing. Analiza porównawcza telewizyjnych audycji informacyjnych TVN i TVP1 w okresie kampanii wyborczych w Polsce 2005 i 2007 г., „Zeszyty Prasoznawcze", 2008, nr 1-2.
Raciborski J., Polskie wybory. Zachowania wyborcze społeczeństwa polskiego w latach 1989-1995, Warszawa 1997.
Wiatr J., Europa pokomunistyczna. Przemiany państw i społeczeństw po 1989 roku, Warszawa 2006.
Wojtaszczyk K., Partie i ugrupowania polityczne, [w:] red. R. Chruściak, T. Mołdawa, K.A. Wojtaszczyk, E. Zieliński, Polski system polityczny w okresie transformacji, Warszawa 1995.
Knyżewski K., Partie i system partyjny w okresie transformacji ustrojowej, Warszawa 1998.
Woźniak A., Środki agresywnej dyskredytacji osobistej w prezydenckiej kampanii wyborczej 2000 roku, [w:] Polska scena polityczna, kampanie wyborcze, pod red. Ewy Pietrzyk-Zieniewicz, „Studia Politologiczne" nr 6, 2002 r.