Senior marketing opportunities

Authors

  • Ewa Łapińska Uniwersytet Gdański

Keywords:

senior marketing, starzenie się społeczeństwa, konsument

Abstract

This article is a description of the current and future socio-economic situation of persons over 60. years of age. Defined number of this group of people, income, expenses and lifestyle. Presents results of empirical research about access to the media, buying habits and attitude to advertising. Respondents were students at the University of the Third Age.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Badanie Gfk Polonia, Consumer Panel Services, Prezentacja video: Portret polskiego seniora – fakty i mity o konsumencie 60+,http://www.youtube.com/.

Batorski D., Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych. Diagnoza Społeczna 2011 Warunki i Jakość Życia Polaków – Raport, Contemporary Economics, Warszawa 2011, 5 (3).

Dąbrowska M., T. Rey, Kosztowne ignorowanie segmentu 55+?, „Marketing w praktyce” 2008, nr 5.

Emerytury i renty w 2010 roku, Informacje i Opracowania Statystyczne, Główny Urząd Statystyczny, http://www.stat.gov.pl, Warszawa 2012.

Kitlińska E., Na drugim planie, „Marketing w praktyce” 2010, nr 8.

Kowalski D., Senior to jeszcze nie ja, „Marketing w praktyce” 2010, nr 8.

Między alienacją a adaptacją, Polacy w wieku 50+ wobec Internetu, Raport Otwarcia Koalicji „Dojrz@łość w sieci” pod red. D. Batorskiego i J.M. Zająca, http://dojrzaloscwsieci.pl/.

„Prognoza ludności Polski na lata 2008-2035”, http://www.stat.gov.pl/gus/.

Sytuacja gospodarstw domowych w 2010 r. w świetle wyników badań budżetów gospodarstw domowych, http://www.stat.gov.pl/gus/.

Styś M., Konsument bez metryki, „Marketing w praktyce” 2006, nr 6.

Published

2013-03-13

How to Cite

Łapińska, E. (2013). Senior marketing opportunities. Zeszyty Studenckie „Nasze Studia", (6), 290–299. Retrieved from https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/naszestudia/article/view/11264

Issue

Section

Marketing i problemy zarządzania kapitałem ludzkim