Coaching jako metoda aktywizacji pracowników w świetle badań jakościowych w Polsce
Słowa kluczowe:
coaching, aktywizacja pracowników, kwalifikacje zawodoweAbstrakt
Wraz z rozwojem gospodarczym świata coaching staje się coraz bardziej popularną metodą wspomagania pracowników. Pozwala on w sposób najszybszy i najbardziej precyzyjny podnosić kwalifikacje zawodowe pracowników. W artykule przedstawiono coaching jako jeden z nowoczesnych sposobów poprawy samorealizacji, a także próbę zbadania jego efektywności.
Downloads
Bibliografia
Cwielong M., Coach – zawód pożądany, http://www.treco.pl/.
Iwasieczko R., Czym jest coaching, http://www,treco.pl/.
Kołodkiewicz M., Raport Szkoła dla Coacha, 2009.
Szczepan M. M., Historia Coachingu, http://www.treco.pl/.
Żylicz O., Mierzenie efektywności coachingu, [w:] Sidor-Rządkowska M. (red.), Coaching. Teoria. Praktyka. Studia przypadków, Wolters Kluwer, Warszawa 2009.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Cypyrigth notice