Coaching jako metoda aktywizacji pracowników w świetle badań jakościowych w Polsce

Autor

  • Magdalena Makowska Uniwersytet Gdański

Słowa kluczowe:

coaching, aktywizacja pracowników, kwalifikacje zawodowe

Abstrakt

Wraz z rozwojem gospodarczym świata coaching staje się coraz bardziej popularną metodą wspomagania pracowników. Pozwala on w sposób najszybszy i najbardziej precyzyjny podnosić kwalifikacje zawodowe pracowników. W artykule przedstawiono coaching jako jeden z nowoczesnych sposobów poprawy samorealizacji, a także próbę zbadania jego efektywności.

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Cwielong M., Coach – zawód pożądany, http://www.treco.pl/.

Iwasieczko R., Czym jest coaching, http://www,treco.pl/.

Kołodkiewicz M., Raport Szkoła dla Coacha, 2009.

Szczepan M. M., Historia Coachingu, http://www.treco.pl/.

Żylicz O., Mierzenie efektywności coachingu, [w:] Sidor-Rządkowska M. (red.), Coaching. Teoria. Praktyka. Studia przypadków, Wolters Kluwer, Warszawa 2009.

Pobrania

Opublikowane

2013-03-13

Jak cytować

Makowska, M. (2013). Coaching jako metoda aktywizacji pracowników w świetle badań jakościowych w Polsce. Zeszyty Studenckie „Nasze Studia", (6), 300–311. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/naszestudia/article/view/11265

Numer

Dział

Marketing i problemy zarządzania kapitałem ludzkim