Marka polska – wyniki badań marketingowych

Autor

  • Dorota Mielewczyk Uniwersytet Gdański

Słowa kluczowe:

marka, Polska, narodowość, badania marketingowe, produkt narodowy

Abstrakt

Celem pracy jest zbadanie, czy Polska ma do zaoferowania typowo polski produkt pochodzenia krajowego, którego promocja mogłaby przyczynić się do poprawy wizerunku Polski w Europie. Z badań wynika, że typowe cechy charakteru przypisane do Polaków to: gościnność, kreatywność i staranność. Produktami promującymi Polskę powinny być alkohole, oscypki lub bigos, oraz biżuteria z bursztynu. Naszymi atutami, które powinni odwiedzać zagraniczni goście, są rejony wybrzeża i Mazur oraz liczne ulice Starego Miasta i zabytki.

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Kotler P., Marketing, wyd. 11, Rebis, Poznań 2005.

Pobrania

Opublikowane

2011-03-11

Jak cytować

Mielewczyk, D. (2011). Marka polska – wyniki badań marketingowych. Zeszyty Studenckie „Nasze Studia", (5), 197–205. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/naszestudia/article/view/11326

Numer

Dział

Marketing i ubezpieczenia