Oferta private banking w Polsce w świetle typowych kryteriów segmentacji klientów

Autor

  • Małgorzata Wilamowska Uniwersytet Gdański

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Dziawgo L., Private banking: bankowość dla zamożnych klientów, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2006.

Global Private Banking/Wealth Management Survey 2005, 2007, PriceWaterhouseCoopers.

Indywidualni inwestorzy na rynku finansowym, red. D. Dziawgo, UMK, Toruń 2004.

Krupa D., Koźliński T., Wokół „lepszego”, „Bank” 2005, nr 6.

Krzyżkiewicz Z., Jaworski W. L., Puławski M., Leksykon bankowy–giełdowy, Poltext, Warszawa 1998.

Piechaczek A., Bardzo obiecująca nisza, „Bank” 2006, nr 12.

Pietrzak J., Dwa oblicza private banking, „Bank” 2003, nr 11.

Smid W., Leksykon menedżera; Słownik angielsko–polski, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2000.

Strzałkowski, Zysk z górnej półki, „Newseweek Polska” 2008, nr 51, dodatek specjalny Private Banking.

Surmacz W., Bank dla bogatych, „Newseweek Polska” 2008, nr 51, dodatek specjalny Private Banking.

Taraśkiewicz J., Private banking to propozycja dla bogatych klientów, „Gazeta Prawna” 2006, nr 190.

World Wealth Report 2007, Merrill Lynch, Capgemini.

HSBC Bank, www.hsbcprivatebank.com.

www.privatebanking.pl.

Żurawik B., Żurawik W., Marketing usług finansowych, PWN, Warszawa 1999.

Pobrania

Opublikowane

2009-03-09

Jak cytować

Wilamowska, M. (2009). Oferta private banking w Polsce w świetle typowych kryteriów segmentacji klientów. Zeszyty Studenckie „Nasze Studia", (4), 83–95. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/naszestudia/article/view/11346

Numer

Dział

Bankowość