Oferta private banking w Polsce w świetle typowych kryteriów segmentacji klientów
Downloads
Bibliografia
Dziawgo L., Private banking: bankowość dla zamożnych klientów, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2006.
Global Private Banking/Wealth Management Survey 2005, 2007, PriceWaterhouseCoopers.
Indywidualni inwestorzy na rynku finansowym, red. D. Dziawgo, UMK, Toruń 2004.
Krupa D., Koźliński T., Wokół „lepszego”, „Bank” 2005, nr 6.
Krzyżkiewicz Z., Jaworski W. L., Puławski M., Leksykon bankowy–giełdowy, Poltext, Warszawa 1998.
Piechaczek A., Bardzo obiecująca nisza, „Bank” 2006, nr 12.
Pietrzak J., Dwa oblicza private banking, „Bank” 2003, nr 11.
Smid W., Leksykon menedżera; Słownik angielsko–polski, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2000.
Strzałkowski, Zysk z górnej półki, „Newseweek Polska” 2008, nr 51, dodatek specjalny Private Banking.
Surmacz W., Bank dla bogatych, „Newseweek Polska” 2008, nr 51, dodatek specjalny Private Banking.
Taraśkiewicz J., Private banking to propozycja dla bogatych klientów, „Gazeta Prawna” 2006, nr 190.
World Wealth Report 2007, Merrill Lynch, Capgemini.
HSBC Bank, www.hsbcprivatebank.com.
www.privatebanking.pl.
Żurawik B., Żurawik W., Marketing usług finansowych, PWN, Warszawa 1999.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Cypyrigth notice