Identyfikacja z marką jako manifest tożsamości młodych nabywców – przykład iPoda
Downloads
Bibliografia
Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
Gruszecki P., Zarządzanie marką innowacyjną, „Marketing w Praktyce” 2006, nr 1.
Kokoszka I., Marka dla młodych, „Marketing Serwis” 1998, nr 7-8.
Kotler P., Marketing, Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o. o., Poznań 2005.
Kozak A., Osobowość i unikalność marki, „Marketing w Praktyce” 2006, nr 1.
Kultowe marki, Raport specjalny, „Business Week” 2004, nr 15.
Łabuda J., Steve Jobs powrót guru, „Forbes” 2007, nr 11.
Macsimum-Apple, macs139.macsimum.com.pl.
Olins W., Wally Olins o marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004.
Sutherland M., Sylwester A. K., Reklama a umysł konsumenta. Co działa, co nie działa i dlaczego, PWN, Warszawa 2003.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Cypyrigth notice