Identyfikacja z marką jako manifest tożsamości młodych nabywców – przykład iPoda

Autor

  • Magdalena Szymkowicz Uniwersytet Gdański

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.

Gruszecki P., Zarządzanie marką innowacyjną, „Marketing w Praktyce” 2006, nr 1.

Kokoszka I., Marka dla młodych, „Marketing Serwis” 1998, nr 7-8.

Kotler P., Marketing, Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o. o., Poznań 2005.

Kozak A., Osobowość i unikalność marki, „Marketing w Praktyce” 2006, nr 1.

Kultowe marki, Raport specjalny, „Business Week” 2004, nr 15.

Łabuda J., Steve Jobs powrót guru, „Forbes” 2007, nr 11.

Macsimum-Apple, macs139.macsimum.com.pl.

Olins W., Wally Olins o marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004.

Sutherland M., Sylwester A. K., Reklama a umysł konsumenta. Co działa, co nie działa i dlaczego, PWN, Warszawa 2003.

Pobrania

Opublikowane

2009-03-09

Jak cytować

Szymkowicz, M. (2009). Identyfikacja z marką jako manifest tożsamości młodych nabywców – przykład iPoda. Zeszyty Studenckie „Nasze Studia", (4), 347–358. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/naszestudia/article/view/11383

Numer

Dział

Czynnik ludzki w gospodarce