Istota działalności pośrednika na rynku nieruchomości
Słowa kluczowe:
pośrednik, nieruchomości, kompetencje, komunikacja, ofertaAbstrakt
Aktualna sytuacja na rynku nieruchomości generuje wiele pytań i niepewności wśród jego uczestników. Ze względu na specyfikę rynku i powstałe wyzwania, wymaga się od doradców profesjonalnej obsługi i odpowiedniej wiedzy. Artykuł przedstawia wybrane informacje dotyczące istoty działalności pośrednika na rynku nieruchomości, jego roli związanej z transakcjami rynkowymi, narzędzia komunikacji z otoczeniem, kluczowe kompetencje, a także wyniki badania empirycznego przedstawiającego jak zawód pośrednika nieruchomości jest odbierany przez społeczeństwo.
Downloads
Bibliografia
Bryx M., Rynek nieruchomości. System i funkcjonowanie, Poltext, Warszawa 2006.
Brzeziński Z., Pośrednik na rynku nieruchomości, Poltext, Warszawa 2002.
Janczak T., Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami w Polsce – praca doktorska, Uczelnia Łazarskiego Wydział Prawa i Administracji, Warszawa 2018.
Kruszewski L., Jak skutecznie promować oferty nieruchomości?, „Marketing i Reklama” 2018, https://lukaszkruszewski.pl/marketing‐i‐reklama/jak‐skutecznie‐promowac‐ofertynieruchomosci/.
Kucharska‐Stasiak E., Nieruchomość w gospodarce rynkowej, PWN, Warszawa 2006.
Ruszkiewicz B., Czy warto zostać pośrednikiem w obrocie nieruchomościami, „Edukacjaprawnicza.pl” 2013, nr 3(141), https://www.edukacjaprawnicza.pl/czy‐warto‐zostacposrednikiem‐w‐obrocie‐nieruchomosciami/.
Słownik języka polskiego, t. 3, PWN, Warszawa 2003.
Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2017.
Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz. U. 2013, poz. 829).
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 1997 Nr 115, poz. 741).
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Cypyrigth notice