Czynniki kulturowe w funkcjonowaniu przedsiębiorstw sharing economy
Słowa kluczowe:
kultura, ekonomia, kultura ekonomiczna, sharing economy, gospodarka współdzieleniaDownloads
Bibliografia
radiogdansk.pl, 2019 <https://radiogdansk.pl/wiadomosci/item/92676-sposoby-wandalizmu-zaskakuja-nas-kazdego-dnia-jeden-z-rowerow-mevo-wyladowal-w-wodzie-film/92676-sposoby-wandalizmu-zaskakuja-nas-kazdego-dnia-jeden-z-rowerow-mevo-wyladowal-w-wodzie-film> [dostęp 24.01.2020].
Hall E., 2001. Poza kulturą. PWN, Warszawa, s. 13.
Morawski W., 2001. Socjologia ekonomiczna. PWN, Warszawa, s. 27.
Kostro K., 2009. Zagadnienia kulturowe w ekonomii. Gospodarka Narodowa nr 3/2009, Warszawa, s. 28-29.
Hofstede G., 2000. Kultury i organizacje. Zaprogramowanie umysłu. PWE, Warszawa, s. 39-40, 50, 339-340.
Kochanowicz J., Mandes S., Marody M. (red.), 2007. Kulturowe aspekty transformacji ekonomicznej. Instytut Spraw Publicznych, Warszawa, s. 19, 62.
Poniatowska-Jaksch M., 2018. Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw w modelu sharing economy. Ekonomia Międzynarodowa nr 22/2018, Łódź, s. 44-45.
Gesteland R., 2000. Różnice kulturowe a zachowania w biznesie. PWN, Warszawa, s. 131-133.
Grondon M., Harrison L., Huntington S. (red.), 2003. Kultura ma znaczenie. Zysk i S-ka, Warszawa, s. 105-113.