Współczesne problemy naukowe w biologii – tutoring naukowy II. Identyfikacja etapów metody naukowej w publikacjach oraz dobre praktyki przy prezentowaniu wyników
DOI:
https://doi.org/10.26881/tutg.2021.3.02Słowa kluczowe:
tutoring naukowy, metoda naukowa, graficzne przedstawianie wyników, krytyczne myślenie, informacja zwrotna w zespole, autorefleksjaDownloads
Bibliografia
Adamek, E., Jakubczyk, J., Baran, W., Makowski, A., Lipska, I., 2011. Fotodegradacja wybranych leków przeciwzapalnych w środowisku wodnym. Proceedings of ECOpole, 5(1):149-153.
Baranowska, A.S., 2015. Tutoring akademicki jako forma wsparcia studentów zagranicznych w adaptacji do nowych warunków życia i nauki w Polsce. Journal of Modern Science, 25(2):195–218.
Kowalkowska, A., 2021. Współczesne problemy naukowe w biologii - tutoring naukowy. I. Sztuka pisania eseju naukowego w pracy grupowej. Tutoring Gedanensis, 6(3), 4-14.
Łaguna, M., 1996. Szkoła tradycyjna, a aktywne uczestnictwo. Edukacja i dialog, 4 [online], http://edukacjaidialog.pl/archiwum/1996,94/kwiecien,118/szkola_tradycyjna_a_aktywne_uczestnictwo,476.html (dostęp: 16.08.2021).
Posiadała, K., 2020. Kształtowanie umiejętności autoewaluacji u uczących się języka obcego w wieku 55+. Neofilolog, 54(1): 71- 85.
Sainani, K., 2020a. Data Overload: Making Sense of Statistics in the News [online], https://www.youtube.com/watch?v=qb2 tlWgNL60 (dostęp: 30.04.2021).
Sainani, K., 2020b. Effective Data Visualization in the Era of COVID-19 [online], https://www.youtube.com/watch?v=S2aj zPts9ag (dostęp: 23.04.2021).
Sainani, K., 2020c. How to Be a Statistical Detective [online], https://www.youtube.com/watch?v=JG_ gCIGFaQI (dostęp: 30.04.2021).
Scientific Method In Action [online], https://www.biologycorner.com/worksheets/scientific_method_action.html (dostęp: 10.02.2021).
Yamayoshi, S., Sakai-Tagawa, Y., Koga, M., Akasaka, O., Nakachi, I., Koh, H., Maeda, K., Adachi, E., Saito, M., Nagai, H., Ikeuchi, K., Ogura, T., Baba, R., Fujita, K., Fukui, T., Ito, F., Hattori, S.-I., Yamamoto, K., Nakamoto, T., Furusawa, Y., Yasuhara, A., Ujie, M., Yamada, S., Ito, M., Mitsuya, H., Omagari, N., Yotsuyanagi, H., IwatsukiHorimoto, K., Imai, M., Kawaoka, Y., 2020. Comparison of Rapid Antigen Tests for COVID-19. Viruses, 12(12):1420.