Współczesne problemy naukowe w biologii – tutoring naukowy III. Zmodyfikowana debata oksfordzka jako skuteczna forma aktywizacji studentów w trybie nauczania on-line
DOI:
https://doi.org/10.26881/tutg.2021.3.03Słowa kluczowe:
tutoring naukowy, debata oksfordzka, metody aktywizacyjne, nauczanie on-lineDownloads
Bibliografia
Frąszczak, K. (2020). Debata oksfordzka – lepsza komunikacja w biznesie? Biznesmaniak, (5), 11-14. http://czasopisma.uni.lodz.pl/biznesmaniak/article/view/8322 (dostęp: 04.09.2021).
Flood A. (2010) Plinth commemorates Huxley – Wilberforce evolution debate. The Guardian, 10.09.2010, https://www.theguardian.com/books/2010/sep/10/plinth-huxley-wilberforce-evolution-debate (dostęp: 04.09.2021).
Kowalkowska A Współczesne problemy naukowe w biologii - tutoring naukowy. I. Esej naukowy – nauka pisania. Tutoring Gedanensis 6(3) 4-14 (2021).
Piotrowska E. Współczesne problemy naukowe w biologii - tutoring naukowy. II. Identyfikacja etapów metody naukowej w publikacjach oraz dobre praktyki przy prezentowaniu wyników. Tutoring Gedanensis 6(3) 15-29 (2021).