Współczesne problemy naukowe w biologii – tutoring naukowy III. Zmodyfikowana debata oksfordzka jako skuteczna forma aktywizacji studentów w trybie nauczania on-line

Autor

  • Adrianna Kilikowska Uniwersytet Gdański

DOI:

https://doi.org/10.26881/tutg.2021.3.03

Słowa kluczowe:

tutoring naukowy, debata oksfordzka, metody aktywizacyjne, nauczanie on-line

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Frąszczak, K. (2020). Debata oksfordzka – lepsza komunikacja w biznesie? Biznesmaniak, (5), 11-14. http://czasopisma.uni.lodz.pl/biznesmaniak/article/view/8322 (dostęp: 04.09.2021).

Flood A. (2010) Plinth commemorates Huxley – Wilberforce evolution debate. The Guardian, 10.09.2010, https://www.theguardian.com/books/2010/sep/10/plinth-huxley-wilberforce-evolution-debate (dostęp: 04.09.2021).

Kowalkowska A Współczesne problemy naukowe w biologii - tutoring naukowy. I. Esej naukowy – nauka pisania. Tutoring Gedanensis 6(3) 4-14 (2021).

Piotrowska E. Współczesne problemy naukowe w biologii - tutoring naukowy. II. Identyfikacja etapów metody naukowej w publikacjach oraz dobre praktyki przy prezentowaniu wyników. Tutoring Gedanensis 6(3) 15-29 (2021).

Pobrania

Opublikowane

2021-12-01

Jak cytować

Kilikowska, A. (2021). Współczesne problemy naukowe w biologii – tutoring naukowy III. Zmodyfikowana debata oksfordzka jako skuteczna forma aktywizacji studentów w trybie nauczania on-line. Tutoring Gedanensis, 6(3), 30–41. https://doi.org/10.26881/tutg.2021.3.03

Numer

Dział

Artykuły