Kreowanie wizerunku biblioteki i jej komunikacja z otoczeniem
Słowa kluczowe:
promocja, wizerunek biblioteki, komunikacja z otoczeniem, ochrona reputacji, marketing elektroniczny, markaAbstrakt
W artykule przedstawiono pojęcie kreowania wizerunku biblioteki oraz wybrane metody jej komunikacji z otoczeniem zewnętrznym. Szczególną uwagę zwrócono na komunikację wizualną, która w ostatnich latach odgrywa coraz większą rolę. Uwzględniono także zagadnienie komunikacji elektronicznej oraz ochrony reputacji biblioteki. Zaprezentowano również wyniki analizy dotyczącej widoczności bibliotek w Internecie.
Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2022-10-17
Jak cytować
Marzęda, A. (2022). Kreowanie wizerunku biblioteki i jej komunikacja z otoczeniem. Zarządzanie Biblioteką, (1(14), 19–33. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/10282
Numer
Dział
Badania i wizje