Kreowanie wizerunku biblioteki i jej komunikacja z otoczeniem

Autor

Słowa kluczowe:

promocja, wizerunek biblioteki, komunikacja z otoczeniem, ochrona reputacji, marketing elektroniczny, marka

Abstrakt

W artykule przedstawiono pojęcie kreowania wizerunku biblioteki oraz wybrane metody jej komunikacji z otoczeniem zewnętrznym. Szczególną uwagę zwrócono na komunikację wizualną, która w ostatnich latach odgrywa coraz większą rolę. Uwzględniono także zagadnienie komunikacji elektronicznej oraz ochrony reputacji biblioteki. Zaprezentowano również wyniki analizy dotyczącej widoczności bibliotek w Internecie.

Downloads

Download data is not yet available.

Pobrania

Opublikowane

2022-10-17

Jak cytować

Marzęda, A. (2022). Kreowanie wizerunku biblioteki i jej komunikacja z otoczeniem. Zarządzanie Biblioteką, (1(14), 19–33. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/10282

Numer

Dział

Badania i wizje