Escape Room with a touch of chamber LARP as a creative form of library promotion – a case study
Słowa kluczowe:
Escape Room, LARP, gra terenowa, promocja biblioteki, marketing, grywalizacjaAbstrakt
Z okazji 100-lecia Biblioteki Głównej AGH, w ramach dni otwartych, zorganizowano wiele atrakcji mających przyciągnąć uwagę społeczności akademickiej. Jedną z nich była gra terenowa w konwencji Escape Room przygotowana jako chamber LARP, aby w niecodzienny sposób, zgodnie z zasadami grywalizacji, przypomnieć i pokazać, jak potrzebnym i ważnym miejscem jest Biblioteka.
Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2022-10-17
Jak cytować
Imiołek-Stachura, K., & Łapucha, P. (2022). Escape Room with a touch of chamber LARP as a creative form of library promotion – a case study. Zarządzanie Biblioteką, (1(14), 163–172. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/10291
Numer
Dział
Biblioteki i bibliotekarze za granicą