Escape Room with a touch of chamber LARP as a creative form of library promotion – a case study

Autor

Słowa kluczowe:

Escape Room, LARP, gra terenowa, promocja biblioteki, marketing, grywalizacja

Abstrakt

Z okazji 100-lecia Biblioteki Głównej AGH, w ramach dni otwartych, zorganizowano wiele atrakcji mających przyciągnąć uwagę społeczności akademickiej. Jedną z nich była gra terenowa w konwencji Escape Room przygotowana jako chamber LARP, aby w niecodzienny sposób, zgodnie z zasadami grywalizacji, przypomnieć i pokazać, jak potrzebnym i ważnym miejscem jest Biblioteka.

Downloads

Download data is not yet available.

Opublikowane

2022-10-17

Jak cytować

Imiołek-Stachura, K., & Łapucha, P. (2022). Escape Room with a touch of chamber LARP as a creative form of library promotion – a case study. Zarządzanie Biblioteką, (1(14), 163–172. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/10291

Numer

Dział

Biblioteki i bibliotekarze za granicą