Podnoszenie jakości usług i satysfakcji użytkowników. Wskazówki na przykładzie polskich bibliotek akademickich
Słowa kluczowe:
jakość usług, biblioteki akademickie, satysfakcja użytkowników, przewodnikAbstrakt
Użytkownicy bibliotek mają znaczący wpływ na jakość zarówno struktury administracyjnej, jak i usług świadczonych w bibliotece. Ich opinie służą jako podstawowy miernik jakości oferowanych przez biblioteki usług. Biblioteki stale powinny zbierać opinie od swoich użytkowników. W literaturze fachowej określa się to mianem satysfakcji użytkowników. Rzeczywiście brak satysfakcji użytkowników jest dowodem, że biblioteki nie utrzymują właściwej jakości usług. Niniejsze opracowanie przedstawia przewodnik jak biblioteki mogą efektywnie poprawiać jakość swoich usług by osiągnąć satysfakcję użytkowników.
Downloads
Download data is not yet available.
Opublikowane
2012-07-17
Jak cytować
Yilidiz, A. K. (2012). Podnoszenie jakości usług i satysfakcji użytkowników. Wskazówki na przykładzie polskich bibliotek akademickich. Zarządzanie Biblioteką, (1(4), 113–124. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/1723
Numer
Dział
Biblioteki i bibliotekarze za granicą