Word-of-mouth w działalności marketingowej bibliotek

Autor

  • Anna Aniszewska Biblioteka Ateneum – Szkoły Wyższej w Gdańsku

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Alire Camila A. Word-of-mouth marketing: abandoning the academic library ivory Tower. In New Library World. 2007, Vol. 108 No. 11/12, s. 545-551. ISSN 0307-4803.

Balter David, Butman John. Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego. Gliwice : Wydaw. Helion, 2007. ISBN 978-83-246-0562-0.

BARBER Peggy, Wallace Linda. The Power of Word-of-Mouth Marketing. [Dokument elektroniczny]. Tryb dostępu: www.americanlibrariesmagazine.org/features. Stan z dnia 26.02.2010.

HUCZEK Marian. Marketing organizacji non profit. Sosnowiec: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu, 2003. ISBN 83-89275-30-9.

HUGHES Mark. Marketing szeptany. Warszawa: Wydawnictwo MT Biznes, 2008. ISBN 978-83-61040-04-0.

Word-of-Mouth Marketing. In MHLS Bulletin. Vol. 06-32. [Dokument elektroniczny]. Tryb dostępu: http://www.docstoc.com/docs/21636386/Word-of-Mouth-Marketing. Stan z dnia 26.02.2010.

Opublikowane

2009-02-08

Jak cytować

Aniszewska, A. (2009). Word-of-mouth w działalności marketingowej bibliotek. Zarządzanie Biblioteką, (1(1), 31–40. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/1774

Numer

Dział

Badania i wizje