Blogi jako nowoczesna forma reklamy biblioteki. Zarys zagadnienia
Downloads
Bibliografia
BARDYN Tania P. Library Blogs: What's Most Important for Success Within the Enterprise? In Computer in Libraries. 2009, vol. 29, nr 6, s. 12-17. ISSN 1041-7915.
DERFERT-WOLF Lidia. Blogi i RSS dla bibliotekarzy i bibliotek. In Elektroniczny Biuletyn Informacyjny Bibliotekarzy [Dokument elektroniczny]. 2007, nr 7. Tryb dostępu: http://www.ebib.info/2007/88/a.php?derfert. Stan z dnia 24.02.2009.
GMITEREK Grzegorz. Library 2.0. Możliwości zastosowania Web 2.0 w bibliotekach polskich. In Elektroniczny Biuletyn Informacyjny Bibliotekarzy [Dokument elektroniczny]. 2007, nr 4. Tryb dostępu: http://www.ebib.info/2007/85/a.php?gmiterek. Stan z dnia 24.02.2009
WRIGHT Jeremy: Blogowanie w biznesie: rewolucyjny sposób na zwiększenie sprzedaży, zbudowanie marki i osiągnięcie spektakularnych sukcesów. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2007. ISBN 978-83-60501-47-4.