Blogi jako nowoczesna forma reklamy biblioteki. Zarys zagadnienia

Autor

  • Katarzyna Kant Biblioteka Ateneum – Szkoły Wyższej w Gdańsku

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

BARDYN Tania P. Library Blogs: What's Most Important for Success Within the Enterprise? In Computer in Libraries. 2009, vol. 29, nr 6, s. 12-17. ISSN 1041-7915.

DERFERT-WOLF Lidia. Blogi i RSS dla bibliotekarzy i bibliotek. In Elektroniczny Biuletyn Informacyjny Bibliotekarzy [Dokument elektroniczny]. 2007, nr 7. Tryb dostępu: http://www.ebib.info/2007/88/a.php?derfert. Stan z dnia 24.02.2009.

GMITEREK Grzegorz. Library 2.0. Możliwości zastosowania Web 2.0 w bibliotekach polskich. In Elektroniczny Biuletyn Informacyjny Bibliotekarzy [Dokument elektroniczny]. 2007, nr 4. Tryb dostępu: http://www.ebib.info/2007/85/a.php?gmiterek. Stan z dnia 24.02.2009

WRIGHT Jeremy: Blogowanie w biznesie: rewolucyjny sposób na zwiększenie sprzedaży, zbudowanie marki i osiągnięcie spektakularnych sukcesów. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2007. ISBN 978-83-60501-47-4.

Opublikowane

2009-02-08

Jak cytować

Kant, K. (2009). Blogi jako nowoczesna forma reklamy biblioteki. Zarys zagadnienia. Zarządzanie Biblioteką, (1(1), 111–118. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/1782

Numer

Dział

Badania i wizje