Kryzys męskości czy szansa dla mężczyzn? Przegląd problematyki badań

Autor

  • Krzysztof Arcimowicz Uniwersytet w Białymstoku

DOI:

https://doi.org/10.26881/ae.2014.11.01

Słowa kluczowe:

męskość, kryzys, postęp, zmiana, badania społeczne

Abstrakt

W artykule autor przedstawia krytyczny przegląd debat na temat statusu mężczyzn. Problematyka ta jest szeroko dyskutowana, a warty podkreślenia jest rodzaj prowadzonej polemiki, który nadal wpisuje się w moralną panikę otaczającą trudną sytuację mężczyzn, którzy uzyskali status "nowego pokrzywdzonego".

 

Tłumaczenie na język angielski: Anna Moroz-Darska

mnisw4.png

Modernizacja działania Czasopisma oraz tłumaczenia na język angielski artykułów Ars Educandi na lata 2012-2017 zostały sfinansowane ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z zadania Działalności Upowszechniającej Naukę (DUN).

Zadanie: Wdrożenie modułu redakcyjnego na platformie Uniwersyteckich Czasopism Naukowych - systemu wspomagającego redagowanie i zarządzanie czasopismem naukowym Ars Educandi sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Zadanie: Stworzenie nowoczesnej wersji on-line czasopisma Ars Educandi przez wdrożenie modułu publikacyjnego na platformie Uniwersyteckich Czasopism Naukowych oraz obsługę międzynarodowych baz indeksacyjnych sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Zadanie: Przygotowanie anglojęzycznej wersji ostatnich 6 roczników (2012-2017) czasopisma naukowego Ars Educandi i ich wydanie w wersji online sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Downloads

Download data is not yet available.

Opublikowane

2014-12-13

Jak cytować

Arcimowicz, K. (2014). Kryzys męskości czy szansa dla mężczyzn? Przegląd problematyki badań. Ars Educandi, (11), 13–26. https://doi.org/10.26881/ae.2014.11.01

Numer

Dział

Część pierwsza: Mężczyźni - kryzys, postęp, zmaina?