Paradygmat męskości w kontekście przemian obyczajowości seksualnej na przykładzie heteroseksualnej relacji sponsoringu seksualnego

Autor

  • Katarzyna Klonowska Uniwersytet Warszawski

DOI:

https://doi.org/10.26881/ae.2014.11.16

Słowa kluczowe:

męskość, seksualność, sponsoring, tożsamość, sponsor

Abstrakt

Autor artykułu omawia podstawowe założenia dominującej wersji męskości w erze seksualizacji. W artykule przedstawiono wybrane wyniki badań ilustrujące zjawisko heteroseksualnego sponsoringu stosowanego przez mężczyzn.

mnisw132.png

Tłumaczenie na język angielski: Anna Moroz-Darska

Modernizacja działania Czasopisma oraz tłumaczenia na język angielski artykułów Ars Educandi na lata 2012-2017 zostały sfinansowane ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z zadania Działalności Upowszechniającej Naukę (DUN).

Zadanie: Wdrożenie modułu redakcyjnego na platformie Uniwersyteckich Czasopism Naukowych - systemu wspomagającego redagowanie i zarządzanie czasopismem naukowym Ars Educandi sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Zadanie: Stworzenie nowoczesnej wersji on-line czasopisma Ars Educandi przez wdrożenie modułu publikacyjnego na platformie Uniwersyteckich Czasopism Naukowych oraz obsługę międzynarodowych baz indeksacyjnych sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Zadanie: Przygotowanie anglojęzycznej wersji ostatnich 6 roczników (2012-2017) czasopisma naukowego Ars Educandi i ich wydanie w wersji online sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Downloads

Download data is not yet available.

Opublikowane

2014-12-13

Jak cytować

Klonowska, K. (2014). Paradygmat męskości w kontekście przemian obyczajowości seksualnej na przykładzie heteroseksualnej relacji sponsoringu seksualnego. Ars Educandi, (11), 211–218. https://doi.org/10.26881/ae.2014.11.16

Numer

Dział

Część pierwsza: Mężczyźni - kryzys, postęp, zmaina?