Centrum Tutorów w Uniwersytecie Gdańskim
Słowa kluczowe:
Centrum Tutorów, tutoringDownloads
Bibliografia
Brown T., 2008. Design Thinking. Harvard Business Review. 84–92.
Karpińska-Musiał B., 2015. Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego – w trosce o jakość w ilości. [w:] P. Czekierda, B. Fingas, M. Szala (red.), Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków, 244–255.
Karpińska-Musiał B., 2016. Edukacja spersonalizowana w uniwersytecie. Ideologia – instytucja – dydaktyka – tutor. Kraków: Libron.
Karpińska-Musiał B., 2018. Międzywydziałowy semestr PBL (Problem Based Learning) – innowacyjna praktyka dydaktyczna w ramach projektu Centrum Tutorów Uniwersytetu Gdańskiego, Tutoring Gedanensis. Czasopismo Tutees i Tutorów, vol.3(2), 11–17.
Karpińska-Musiał B., Panońko M., 2018. (red.) Tutoring jako spotkanie. Historie indywidualnych przypadków. Warszawa: Wolters Kluwer.
Karpińska-Musiał B., Zieliński. M., 2018. Nauczyciele nauczycielom: Centrum Tutorów, Laboratorium Inicjatyw Dydaktycznych oraz Doktoratorium Uniwersytetu Gdańskiego. [w:] I. Maciejowska, A. Sajdak-Burska (red.), Rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich. Wybrane praktyki. Kraków: Wydawnictwo UJ.
Przybylska L., 2015. Tutoring na Wydziale Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego – motywy zaangażowania w nową ofertę dydaktyczną. Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio B , vol. 70/1, 153–167.
Przybylska L., 2016. Dlaczego (nie) zapisałeś się na tutoring? Motywy (nie) zaangażowania w nową ofertę dydaktyczną studentów geografii Uniwersytetu Gdańskiego. Prace Komisji Edukacji Geograficznej, t. 6, 225–238.
Szymczak E., 2015a. Wywiad z dr Ewą Szymczak, prodziekan ds. kształcenia, Wydział Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego:[rozmawia Marcin Szala], [w:] P. Czekierda, B. Fingas, M. Szala (red.), Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków, 323–328.
Szymczak E. 2015b., Tutoring akademicki. [w:] J. Bolałek, E. Szymczak, T. Sadoń-Osowiecka (red.), Dobre zwyczaje akademickie w naukach przyrodniczych, Wyd. Libron, 125–128.
Szymczak E., Malinowska M., 2015. Tutoring na Wydziale Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego. [w:] P. Czekierda, B. Fingas, M. Szala (red.), Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków, 239–244.
Woźniak M., Tutoring – świadome studiowanie zarządzania, [w:] B. Karpińska-Musiał (red.), W trosce o jakość w ilości. Tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim, Wyd. Libron, Kraków 2016, 167–184.