Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Baner tutee
  • Start
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Zespół redakcyjny
  • Więcej informacji
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 3 Nr 2 (2018)

Tom 3 Nr 2 (2018)

					Pokaż  Tom 3 Nr 2 (2018)
Opublikowane: 2018-11-13

Artykuły

  • Centrum Tutorów w Uniwersytecie Gdańskim

    Ewa Szymczak
    7-12
    • PDF
  • Międzywydziałowy semestr PBL (Problem Based Learning) – innowacyjna praktyka dydaktyczna w ramach projektu Centrum Tutorów Uniwersytetu Gdańskiego

    Beata Karpińska-Musiał
    13-19
    • PDF
  • Projekt dla sukcesu edukacyjno – społeczno – biznesowego

    Monika Woźniak
    20–27
    • PDF
  • Tutoring zespołowy – know-how tutora i coacha

    Agnieszka Kowalkowska
    28-31
    • PDF
  • Tutoring zespołowy – omówienie spotkań i efektów pracy nad projektem metodą Problem Based Learning w Międzywydziałowym Semestrze Projektowym Centrum Tutorów Uniwersytetu Gdańskiego

    Bartosz Szwarc, Kinga Wiśniewska, Martyna Plewniak, Patrycja Nowakowska, Iga Budzyńska, Aurelia Kwiatkowska
    32-44
    • PDF
  • Doświadczenie udziału w projekcie PBL

    Bartosz Szwarc
    45–46
    • PDF
  • Projekt edukacyjny prowadzony metodą Problem Based Learning „ZATOKA – chrońmy przyrodę i rozwijajmy turystykę”

    Marta Tykarska, Beata Jarzembińska, Zofia Konarzewska, Zofia Nuc, Monika Górzkowska, Urszula Janas
    47–56
    • PDF

dodatkowe

ISSN 2451-1862

Przesyłanie tekstów

Przesyłanie tekstów

Słowa kluczowe

strzelanina w szkoleoceankryl antarktycznyakwakulturybioaerozoletoksynyatmosferakosmosgłębinyduszaastronomiaziemiapołowy komercyjnecuentos de la selvaporte-parolepeer collaborationliteratura argentyńskachinycrowleyrybybentos

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.