Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 3 Nr 2 (2018)
Tom 3 Nr 2 (2018)
Opublikowane:
2018-11-13
Artykuły
Centrum Tutorów w Uniwersytecie Gdańskim
Ewa Szymczak
7-12
PDF
Międzywydziałowy semestr PBL (Problem Based Learning) – innowacyjna praktyka dydaktyczna w ramach projektu Centrum Tutorów Uniwersytetu Gdańskiego
Beata Karpińska-Musiał
13-19
PDF
Projekt dla sukcesu edukacyjno – społeczno – biznesowego
Monika Woźniak
20–27
PDF
Tutoring zespołowy – know-how tutora i coacha
Agnieszka Kowalkowska
28-31
PDF
Tutoring zespołowy – omówienie spotkań i efektów pracy nad projektem metodą Problem Based Learning w Międzywydziałowym Semestrze Projektowym Centrum Tutorów Uniwersytetu Gdańskiego
Bartosz Szwarc, Kinga Wiśniewska, Martyna Plewniak, Patrycja Nowakowska, Iga Budzyńska, Aurelia Kwiatkowska
32-44
PDF
Doświadczenie udziału w projekcie PBL
Bartosz Szwarc
45–46
PDF
Projekt edukacyjny prowadzony metodą Problem Based Learning „ZATOKA – chrońmy przyrodę i rozwijajmy turystykę”
Marta Tykarska, Beata Jarzembińska, Zofia Konarzewska, Zofia Nuc, Monika Górzkowska, Urszula Janas
47–56
PDF
dodatkowe
ISSN
2451-1862
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
Aktualny numer