Tutoring zespołowy – omówienie spotkań i efektów pracy nad projektem metodą Problem Based Learning w Międzywydziałowym Semestrze Projektowym Centrum Tutorów Uniwersytetu Gdańskiego

Autor

  • Bartosz Szwarc Uniwersytet Gdański
  • Kinga Wiśniewska Uniwersytet Gdański
  • Martyna Plewniak Uniwersytet Gdański
  • Patrycja Nowakowska Uniwersytet Gdański
  • Iga Budzyńska Uniwersytet Gdański
  • Aurelia Kwiatkowska Uniwersytet Gdański

Downloads

Download data is not yet available.

Pobrania

Opublikowane

2018-11-13

Jak cytować

Szwarc, B., Wiśniewska, K., Plewniak, M., Nowakowska, P., Budzyńska, I., & Kwiatkowska, A. (2018). Tutoring zespołowy – omówienie spotkań i efektów pracy nad projektem metodą Problem Based Learning w Międzywydziałowym Semestrze Projektowym Centrum Tutorów Uniwersytetu Gdańskiego. Tutoring Gedanensis, 3(2), 32–44. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/tutee/article/view/5895

Numer

Dział

Artykuły