Projekt edukacyjny prowadzony metodą Problem Based Learning „ZATOKA – chrońmy przyrodę i rozwijajmy turystykę”

Autor

  • Marta Tykarska Uniwersytet Gdański
  • Beata Jarzembińska Uniwersytet Gdański
  • Zofia Konarzewska Uniwersytet Gdański
  • Zofia Nuc Uniwersytet Gdański
  • Monika Górzkowska Uniwersytet Gdański
  • Urszula Janas Uniwersytet Gdański

Słowa kluczowe:

PBL, zrównoważona turystyka, gra terenowa

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

www1 https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/kultura-turystyka-sport/turystyka/turystyczne-obiekty-noclegowena-obszarach-nadmorskich-w-sezonie-wakacyjnym,12,1.html (dostęp 20.06.2018)

www2 http://www.tomwujec.com/design-projects/marshmallow-challenge/ (dostęp 20.06.2018)

www3 https://www.ted.com/talks/tom_wujec_build_a_tower?language=pl (dostęp 20.06.2018)

www4 https://www.ted.com/talks/simon_sinek_how_great_leaders_inspire_action (dostęp 20.06.2018)

www5www.nationaltrust.org.uk (dostęp 20.06.2018)

Barrows, H. S., 1996. Problem-based learning in medicine and beyond: A brief overview. New Directions for Teaching and Learning, 68, 3-12. http://dx.doi.org/10.1002/tl.37219966804.

Sinek, S., 2014. Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don’t. New York, New York: Portfolio/Penguin.

Spaulding, W.B., 1991. Revitalizing Medical Education. McMaster Medical School in the Early Years, 1965- 1974.

Philadelphia, Decker (cyt. za:) Barrows, H. S., 1996. Problem-based learning in medicine and beyond: A brief overview. New Directions for Teaching and Learning, 68, 3-12. http://dx.doi.org/10.1002/tl.37219966804.

Pobrania

Opublikowane

2018-11-13

Jak cytować

Tykarska, M., Jarzembińska, B., Konarzewska, Z., Nuc, Z., Górzkowska, M., & Janas, U. (2018). Projekt edukacyjny prowadzony metodą Problem Based Learning „ZATOKA – chrońmy przyrodę i rozwijajmy turystykę”. Tutoring Gedanensis, 3(2), 47–56. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/tutee/article/view/5911

Numer

Dział

Artykuły

Inne teksty tego samego autora