Projekt edukacyjny prowadzony metodą Problem Based Learning „ZATOKA – chrońmy przyrodę i rozwijajmy turystykę”
Słowa kluczowe:
PBL, zrównoważona turystyka, gra terenowaDownloads
Bibliografia
www1 https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/kultura-turystyka-sport/turystyka/turystyczne-obiekty-noclegowena-obszarach-nadmorskich-w-sezonie-wakacyjnym,12,1.html (dostęp 20.06.2018)
www2 http://www.tomwujec.com/design-projects/marshmallow-challenge/ (dostęp 20.06.2018)
www3 https://www.ted.com/talks/tom_wujec_build_a_tower?language=pl (dostęp 20.06.2018)
www4 https://www.ted.com/talks/simon_sinek_how_great_leaders_inspire_action (dostęp 20.06.2018)
www5www.nationaltrust.org.uk (dostęp 20.06.2018)
Barrows, H. S., 1996. Problem-based learning in medicine and beyond: A brief overview. New Directions for Teaching and Learning, 68, 3-12. http://dx.doi.org/10.1002/tl.37219966804.
Sinek, S., 2014. Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don’t. New York, New York: Portfolio/Penguin.
Spaulding, W.B., 1991. Revitalizing Medical Education. McMaster Medical School in the Early Years, 1965- 1974.
Philadelphia, Decker (cyt. za:) Barrows, H. S., 1996. Problem-based learning in medicine and beyond: A brief overview. New Directions for Teaching and Learning, 68, 3-12. http://dx.doi.org/10.1002/tl.37219966804.