Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2 (2024)
Nr 2 (2024)
Opublikowane:
2024-12-13
Pełny numer
PDF
Artykuły
Wprowadzenie
Beata Karpińska-Musiał
4-8
PDF
Nauczanie i studiowanie literatury u progu „Osobliwości”
Piotr Kallas
9-35
PDF
Tłumacze kontra maszyny. Czy uczyć/jak uczyć przekładu?
Magdalena Bulińska
36-50
PDF
Narzędzia oparte na AI w edukacji: postawy i dylematy w świetle badań
Krzysztof Patkowski, Marek Zieliński
51-68
PDF
Wykorzystanie podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach w dydaktyce akademickiej
Grzegorz Grzegorczyk
69-87
PDF
10 lat tutoringu na Wydziale Oceanografii i Geografii UG z perspektywy studentów, absolwentów i tutorów
Mirosława Malinowska
87-116
PDF
Pozoracja i dezorientacja doktorantów w przygotowaniu do nauczania akademickiego (studium przypadku)
Dariusz Stępkowski
117-138
PDF
Funkcjonowanie centrów wsparcia dydaktyki i rozwoju kompetencji wykładowców: Analiza globalnych trendów
Iwona Maciejowska
139-153
PDF
Jakich zmian w polskich uczelniach doświadczają mistrzowie dydaktyki?
Natalia Czopek , Piotr Derugo, Remigiusz Gawlik , Katarzyna Gdowska , Antoni Grzanka , Urszula Janas , Beata Karpińska-Musiał, Maja Maćkowiak-Pawłowska, Mirosława Malinowska , Magdalena Markiewicz , Damian Obidowski, Piotr Sulikowski , Rafał Wróblewski
154-176
PDF
Kształcenie kadr medycznych – dokąd zmierzamy?
Agnieszka Zimmermann
177-186
PDF
dodatkowe
ISSN 2956-9656
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
edukacja medyczna
emocje
komunikacja
autoterapia
pedagogika
dialog sztuki
motywacja
siła woli
tutorial
tutoring indywidualny
nauczanie literatury
różnorodność
sztuka
zmiana
iced
tutoring
Aktualny numer