Secret client – metoda badania jakości obsługi w bibliotekach

Autor

  • Marcin Karwowski Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Abstrakt

-

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

KARWOWSKI Marcin. Czego na temat ekologii informacji dowie się od bibliotekarzy tajemniczy klient? In TARASZKIEWICZ Beata (red.). Ekologia informacji jako wyzwanie dla edukacji i bibliotekarstwa XXI wieku. Słupsk: SBP, 2015, s. 69–84. ISBN 978-83-887832-3-4.

KARWOWSKI Marcin. Tajemniczy klient w bibliotece – nowa metoda na ocenę jakości usług. In TARASZKIEWICZ Beata (red.). Ekologia informacji w e-społeczeństwie. Słupsk: SBP, 2014, s. 131–144. ISBN 978-83-88783-20-3.

MARCINIAK Aleksandra, MILEWSKA Paulina, SÓJKOWSKA Iwona (red.). Biblioskan. Monitoring i ewaluacja w bibliotekach publicznych. Łódź: Fundacja Normalne Miasto – Fenomen, 2016, s. 1–246. ISBN 978-83-942649-2-5.

OPOLSKI Krzystof, WAŚNIEWSKI Krzysztof. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości. In OPOLSKI Krzysztof (red.). Monitorowanie jakości w banku. Warszawa: CeDeWu, 2004, s. 82–90. ISBN 978-83-878856-7-0.

WÓDKOWSKI Arkadiusz. Tajemniczy klient wkracza do badań. Marketing w Praktyce. 2003, nr 1, s. 45–50. ISSN 1425-8315.

Pobrania

Opublikowane

2016-07-19

Jak cytować

Karwowski, M. (2016). Secret client – metoda badania jakości obsługi w bibliotekach. Zarządzanie Biblioteką, (1(8), 163–166. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/1249

Numer

Dział

Z warsztatu bibliotekarza