Secret client – metoda badania jakości obsługi w bibliotekach
Downloads
Bibliografia
KARWOWSKI Marcin. Czego na temat ekologii informacji dowie się od bibliotekarzy tajemniczy klient? In TARASZKIEWICZ Beata (red.). Ekologia informacji jako wyzwanie dla edukacji i bibliotekarstwa XXI wieku. Słupsk: SBP, 2015, s. 69–84. ISBN 978-83-887832-3-4.
KARWOWSKI Marcin. Tajemniczy klient w bibliotece – nowa metoda na ocenę jakości usług. In TARASZKIEWICZ Beata (red.). Ekologia informacji w e-społeczeństwie. Słupsk: SBP, 2014, s. 131–144. ISBN 978-83-88783-20-3.
MARCINIAK Aleksandra, MILEWSKA Paulina, SÓJKOWSKA Iwona (red.). Biblioskan. Monitoring i ewaluacja w bibliotekach publicznych. Łódź: Fundacja Normalne Miasto – Fenomen, 2016, s. 1–246. ISBN 978-83-942649-2-5.
OPOLSKI Krzystof, WAŚNIEWSKI Krzysztof. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości. In OPOLSKI Krzysztof (red.). Monitorowanie jakości w banku. Warszawa: CeDeWu, 2004, s. 82–90. ISBN 978-83-878856-7-0.
WÓDKOWSKI Arkadiusz. Tajemniczy klient wkracza do badań. Marketing w Praktyce. 2003, nr 1, s. 45–50. ISSN 1425-8315.