Rola organizacji bibliotekarskich w popularyzacji marketingu bibliotecznego

Autor

  • Beata Żołędowska-Król Uniwersytet Śląski w Katowicach

Słowa kluczowe:

organizacje bibliotekarskie, marketing biblioteczny, konkursy dla bibliotek

Abstrakt

W artykule przedstawiono działania wybranych organizacji bibliotekarskich na rzecz marketingu bibliotecznego. W tym celu zaprezentowano International Federation of Library Associations, American Library Association i Chartered Institute of Library and Information Professionals. Szczególną uwagę poświęcono konkursom, których celem jest nagradzanie bibliotek realizujących ciekawe kampanie marketingowe.

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

American Library Association [Dokument elektroniczny]. Tryb dostępu: http://www.ala.org/. Stan z dnia 23.09.2014.

BIRKENMAJER Aleksander [et al.] (red.), Encyklopedia wiedzy o książce, Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1971.

Chartered Institute of Library and Information Professionals [Dokument elektroniczny]. Tryb dostępu: http://www.cilip.org.uk/. Stan z dnia 23.09.2014.

GUPTA Dinesh K., KOONTZ Christie, MASSíSIMO Àngels, SAVARD Réjean (red.), Marketing Library and Information Services: International Perspectives. München: K.G. Saur Verlag GmbH, 2006. ISBN 978-3-598-11753-1.

International Federation of Library Associations [Dokument elektroniczny]. Tryb dostępu: http://www.ifla.org/. Stan z dnia 23.09.2014.

Opublikowane

2014-07-23

Jak cytować

Żołędowska-Król, B. (2014). Rola organizacji bibliotekarskich w popularyzacji marketingu bibliotecznego. Zarządzanie Biblioteką, (1(6), 43–50. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/1276

Numer

Dział

Badania i wizje