Rola organizacji bibliotekarskich w popularyzacji marketingu bibliotecznego
Słowa kluczowe:
organizacje bibliotekarskie, marketing biblioteczny, konkursy dla bibliotekAbstrakt
W artykule przedstawiono działania wybranych organizacji bibliotekarskich na rzecz marketingu bibliotecznego. W tym celu zaprezentowano International Federation of Library Associations, American Library Association i Chartered Institute of Library and Information Professionals. Szczególną uwagę poświęcono konkursom, których celem jest nagradzanie bibliotek realizujących ciekawe kampanie marketingowe.
Downloads
Bibliografia
American Library Association [Dokument elektroniczny]. Tryb dostępu: http://www.ala.org/. Stan z dnia 23.09.2014.
BIRKENMAJER Aleksander [et al.] (red.), Encyklopedia wiedzy o książce, Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, 1971.
Chartered Institute of Library and Information Professionals [Dokument elektroniczny]. Tryb dostępu: http://www.cilip.org.uk/. Stan z dnia 23.09.2014.
GUPTA Dinesh K., KOONTZ Christie, MASSíSIMO Àngels, SAVARD Réjean (red.), Marketing Library and Information Services: International Perspectives. München: K.G. Saur Verlag GmbH, 2006. ISBN 978-3-598-11753-1.
International Federation of Library Associations [Dokument elektroniczny]. Tryb dostępu: http://www.ifla.org/. Stan z dnia 23.09.2014.