Metoda zarządzania konfliktem w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Opolskiego w świetle badań
Słowa kluczowe:
bariery i konflikty w bibliotece, zarządzanie konfliktem, biblioteki akademickieAbstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań na temat występowania i rozwiązywania ewentualnych konfliktów w zespole pracowników Biblioteki Głównej i bibliotek specjalistycznych Uniwersytetu Opolskiego.
Downloads
Bibliografia
PIOTEREK Paweł. Budowanie efektywnego zespołu w bibliotece. Warszawa: Wydawnictwo SBP, 2008. ISBN 978-8361464-02-0.
PIOTRKOWSKI Kazimierz, ŚWIĄTKOWSKI Marek. Kierowanie zespołami ludzi. Warszawa: Bellona, 2000. ISBN 83-11-09133-1.
POCZTOWSKI Aleksy. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. ISBN 83-208-1662-9.
ROBBINS P. Stephen. Zachowania w organizacji. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. ISBN 83-208-1497-9.
SIKORA Jan. Zarządzanie konfliktem w zakładzie pracy. Bydgoszcz: Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1998. ISBN 83-87636-22-3.
SIKORSKI Czesław. Język konfliktu: kultura komunikacji społecznej w organizacji. Warszawa: Wydawnictwo C. H. Beck, 2005. ISBN 83-7387-864-5.
STONER James Arthur Finch. Kierowanie. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1992. ISBN 83-208-0861-8.
SZELĄG Krzysztof. Blaski i cienie konfliktu w organizacji. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie, nr 21, 2007, s. 76. ISSN 1509-3670.
WAJDA Augustyn. Wstęp do teorii organizacji i zarządzania. Warszawa: Akademia Obrony Narodowej – Wydział Wydawniczy, 2005. ISBN 83-89423-32-4.
WIĘCEK-JANKA Ewa. Zmiany i konflikty w organizacji. Poznań: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2006. ISBN 83-7143-370-0.
WOJCIECHOWSKI Jacek. Organizacja i zarządzanie w bibliotekach. Warszawa-Kraków: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. ISBN 83-01-12432-6.
ZIMNIEWICZ Kazimierz. Podstawy zarządzania. Poznań: Wydawnictwo Forum Naukowe, 2001. ISBN 83-88544-41-1.
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
