Gry komputerowe a nowe media: o jednym ze sposobów współdziałania w tworzeniu marki

Autor

  • Radosław Kierepka Uniwersytet Jagielloński

DOI:

https://doi.org/10.26881/ae.2016.13.03

Słowa kluczowe:

gry wideo, opowiadanie transmedialne, nowe media, marka

Abstrakt

Gry komputerowe są postrzegane jako produkt czysto rozrywkowy, który nie ma żadnego związku z innymi mediami, takimi jak telewizja, film czy nawet książki. Jako konsumenci wciąż szukamy nowych wrażeń. Jedną z metod, które pomogą doświadczyć nam czegoś nowego i świeżego, jest opowiadanie transmedialne. Celem tekstu jest pokazanie, jak wielki wpływ mają gry komputerowe na rozwój nowych mediów i marek.

mnisw157.png

Modernizacja działania Czasopisma oraz tłumaczenia na język angielski artykułów Ars Educandi na lata 2012-2017 zostały sfinansowane ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z zadania Działalności Upowszechniającej Naukę (DUN).

Zadanie: Wdrożenie modułu redakcyjnego na platformie Uniwersyteckich Czasopism Naukowych - systemu wspomagającego redagowanie i zarządzanie czasopismem naukowym Ars Educandi sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Zadanie: Stworzenie nowoczesnej wersji on-line czasopisma Ars Educandi przez wdrożenie modułu publikacyjnego na platformie Uniwersyteckich Czasopism Naukowych oraz obsługę międzynarodowych baz indeksacyjnych sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Zadanie: Przygotowanie anglojęzycznej wersji ostatnich 6 roczników (2012-2017) czasopisma naukowego Ars Educandi i ich wydanie w wersji online sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Downloads

Download data is not yet available.

Opublikowane

2016-12-01

Jak cytować

Kierepka, R. (2016). Gry komputerowe a nowe media: o jednym ze sposobów współdziałania w tworzeniu marki. Ars Educandi, (13), 33–43. https://doi.org/10.26881/ae.2016.13.03

Numer

Dział

Artykuły i rozprawy