Cechy autoprezentacji dziecka w wieku przedszkolnym

Autor

  • Inna Zhuravleva Московский педагогический государственный университет

DOI:

https://doi.org/10.5604/01.3001.0008.5640

Słowa kluczowe:

assignment, identification, isolation, child's personality, self-presentation

Abstrakt

The results of a study on self-presentation in the light of the history of mankind and culture are presented. A definition of self-presentation as a phenomenon closely related to child development is given. The peculiarities of self-presentation are shown by an analysis of the structure of preschoolers’ self-consciousness. A typology of preschool children’s self-presentation is presented.

Downloads

Download data is not yet available.

Pobrania

Opublikowane

2016-03-31

Jak cytować

Zhuravleva, I. . (2016). Cechy autoprezentacji dziecka w wieku przedszkolnym. Problemy Wczesnej Edukacji, 32(1), 113–125. https://doi.org/10.5604/01.3001.0008.5640

Numer

Dział

Rozprawy i artykuły