Wizerunek uczelni: o czym myślą i co piszą studenci na forach internetowych
Słowa kluczowe:
public relations, wizerunek, uczelnie, uniwersytet, fora internetoweAbstrakt
Wizerunek jest konstrukcją mentalną, powstaje bowiem w umysłach. Chcąc zatem zbadać wizerunek uczelni, przeanalizowano posty studentów i kandydatów do szkół wyższych występujące na popularnych forach internetowych. W wyniku przeprowadzonej obserwacji stworzono katalog determinant wizerunku, które następnie poddano szczegółowej analizie.
Downloads
Bibliografia
Bakalarski K., Public relations a kształtowanie wizerunku menedżera, Scientific Publishing Group, Gdańsk 2004.
Bartmiński J., Językowy obraz świata, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2006.
Fiske J., Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, tłum. A. Gierczak, Astrum, Wrocław 2003.
Griffin E., Podstawy komunikacji społecznej, tłum. O. i W. Kubińscy, M. Kacmajor, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
Grzegorczykowa R., Wprowadzenie do semantyki językoznawczej, PWN, Warszawa 1990.
Lakoff G., Johnson M., Metafory w naszym życiu, tłum. i wstęp T.P. Krzeszowski, PIW, Warszawa 1988.
Wojcik K., Public relations od A do Z, Placet, Warszawa 1997.
Fora internetowe
www.wizaz.pl
www.uczelnie.info.pl
www.forum.studia.net
www.goldenline.pl
www.forum.biolog.pl
www.money.pl
www.gazeta.pl
www.biotechnolog.pl