Wizerunek uczelni: o czym myślą i co piszą studenci na forach internetowych

Autor

  • Jerzy Widerski Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze

Słowa kluczowe:

public relations, wizerunek, uczelnie, uniwersytet, fora internetowe

Abstrakt

Wizerunek jest konstrukcją mentalną, powstaje bowiem w umysłach. Chcąc zatem zbadać wizerunek uczelni, przeanalizowano posty studentów i kandydatów do szkół wyższych występujące na popularnych forach internetowych. W wyniku przeprowadzonej obserwacji stworzono katalog determinant wizerunku, które następnie poddano szczegółowej analizie.

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Bakalarski K., Public relations a kształtowanie wizerunku menedżera, Scientific Publishing Group, Gdańsk 2004.

Bartmiński J., Językowy obraz świata, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2006.

Fiske J., Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, tłum. A. Gierczak, Astrum, Wrocław 2003.

Griffin E., Podstawy komunikacji społecznej, tłum. O. i W. Kubińscy, M. Kacmajor, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.

Grzegorczykowa R., Wprowadzenie do semantyki językoznawczej, PWN, Warszawa 1990.

Lakoff G., Johnson M., Metafory w naszym życiu, tłum. i wstęp T.P. Krzeszowski, PIW, Warszawa 1988.

Wojcik K., Public relations od A do Z, Placet, Warszawa 1997.

Fora internetowe

www.wizaz.pl

www.uczelnie.info.pl

www.forum.studia.net

www.goldenline.pl

www.forum.biolog.pl

www.money.pl

www.gazeta.pl

www.biotechnolog.pl

Opublikowane

2017-11-27

Jak cytować

Widerski, J. (2017). Wizerunek uczelni: o czym myślą i co piszą studenci na forach internetowych. Media Biznes Kultura, (2(3), 93–102. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/MBK/article/view/8695

Numer

Dział

Komunikacja w Przestrzeni Nowych Mediów