Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Recenzenci
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
PL
EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2 (17) (2024)
Nr 2 (17) (2024)
Opublikowane:
2024-12-18
Wstęp
Słowo wstępu
Bartłomiej Łódzki
5-6
PDF
Artykuły
Dezinformacja klimatyczna w internecie i mediach społecznościowych. Analiza zjawiska
Katarzyna Bąkowicz
7-18
PDF (English)
Adaptacja do zmian klimatu: Podejścia IOM i UNHCR do komunikowania o migracjach klimatycznych
Małgorzata Kocierz
19-31
PDF (English)
Rola mediów cyfrowych w aktywizmie ekologicznym
Dali Osepashvili
33-43
PDF (English)
Jak komunikować kwestie wpływu technologii sztucznej inteligencji na środowisko
Katarzyna Molek-Kozakowska, Robert Radziej
45-57
PDF (English)
Środowisko, młodzież, i dyskusja na temat kształtowania polityki: Analiza konwersacji Think Policy na kanale YouTube
Bruce Dame Laoera, Rosita M. Uyun
59-75
PDF (English)
Postrzeganie zmian klimatu przez studentów kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwersytetu Gdańskiego
Michalina Ahmad
77-94
PDF (English)
Ekoterroryzm w dwóch odsłonach – medialny wizerunek akcji Just Stop Oil i Riposte Alimentaire w Polsce i Niemczech
Agnieszka Całek, Agnieszka Szymańska, Agnieszka Walecka-Rynduch
95-114
PDF
Komunikacja środowiskowa jako potencjał dyplomacji klimatycznej Danii
Marta Ryniejska-Kiełdanowicz, Ewa Lebioda
115-129
PDF
Luka komunikacyjna w debacie klimatycznej. Niewidoczność sektora hodowlanego jako zagrożenia klimatycznego i środowiskowego
Marcin Anaszewicz
131-146
PDF
Czy technologia cyfrowa oraz sztuczna inteligencja przynoszą korzyści dla fotografii jako medium sztuki? Na przykładzie prac nagrodzonych podczas Dali International Exhibition of Photography 2023 oraz Sony World Photography Awards 2023
Karolina Aszyk
149-164
PDF
Reklama wydawnicza w okresie międzywojennym
Michał Makowski
165-189
PDF
Gatunki, kategorie i tagi w telewizji linearnej i nielinearnej
Monika Wawer
191-212
PDF
dodatkowe
ISSN
2451-1986
e-ISSN
2544-2554
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
gatunek telewizyjny
prasa drukowana
szczepienia
telewizja w polsce
strajk kobiet
prasa elektroniczna
prosument
celebryci
rynek prasowy
pandemia
„newsweek”
dobrostan rodziny
prasoznawstwo
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski