Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Recenzenci
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
PL
EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 1(8) (2020)
Nr 1(8) (2020)
Opublikowane:
2020-09-15
Artykuły
O zjawiskach kryzysowych w mediach (nie tylko w Polsce) – refleksje obserwatora
Janusz Włodzimierz Adamowski
9-18
PDF
Stygmatyzacja medialna public relations. Wyniki badania sposobów przedstawiania PR w polskich czasopismach opinii (2011–2016)
Łukasz Przybysz
19-34
PDF
Pasja czy biznes? Wizerunek amatorskich klubów piłkarskich w mediach społecznościowych
Mateusz Sobiech
35-51
PDF
Dobroć a skuteczne komunikowanie w nauczaniu papieży Jana Pawła II, Benedykta XVI i Franciszka
Wojciech Misztal
53-64
PDF
Wartość dobrego słowa w kompetencjach komunikacyjnych
Katarzyna Drąg
65-77
PDF
Związek informacji ze sfery prywatnej z działalnością publiczną jako okoliczność legalizująca naruszenie przez media prywatności osób publicznych. Analiza orzecznictwa sądowego
Maria Łoszewska-Ołowska
81-94
PDF
Bezpieczeństwo państwa i niepokoje społeczne na łamach „Gazety Wyborczej” i „Tygodnika Solidarność” po wyborach 4 czerwca 1989 roku
Jakub Kufel
95-107
PDF
Funkcja agitacyjno-propagandowa podziemnych biuletynów zakładowych NSZZ „Solidarność”
Roman Wróblewski
109-123
PDF
Rola komunikacji społecznej w pozyskiwaniu akceptacji dla energetyki jądrowej we Francji. Przypadek Lokalnych Komitetów Informacyjnych
Sylwia Mrozowska, Bartosz Duraj
125-138
PDF
Orientalny Towar. Amerykańskie media liberalne i reprodukcja rasizmu
Ewelina Gutowska-Kozielska
139-149
PDF (English)
Bestie i ludzie. „Wilkołak” Adriana Panka i figura „hitlerowskiego psa” a semiotyka komunikacji
Grzegorz Kapuściński
153-167
PDF
Patostreaming – ciemna strona internetu. Analiza zjawiska na wybranych przykładach
Michał Jas
169-180
PDF
Sprawozdanie z X Ogólnopolskiej Konferencji Medialnej „Media w przestrzeni społecznej – przestrzeń społeczna w mediach”. Bielsko-Biała, 13 grudnia 2019
Natalia Walkowiak, Przemysław Ciszek
183-185
PDF
dodatkowe
ISSN
2451-1986
e-ISSN
2544-2554
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski