Marketing internetowy biblioteki

Autor

  • Maja Wojciechowska Uniwersytet Gdański

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

BORYCZKA Bożena. Wykorzystanie mediów społecznościowych w bibliotekach pedagogicznych. Elektroniczny Biuletyn Informacyjny Bibliotekarzy [Dokument elektroniczny]. 2018, nr 1. Tryb dostępu: http://ebibojs.pl/index.php/ebib/article/view/80/81. Stan z dnia 02.01.2025.

DEJA Agnieszka. Bloger w bibliotece. Biblioteka Publiczna. 2021, nr 7/8, s. 60-63. ISSN 2353-8007.

GÓRA Anna. Co możesz zrobić, aby biblioteka była widoczna w Internecie. Nowoczesna Biblioteka 3.0: pismo i portal dla bibliotek publicznych, pedagogicznych i szkolnych. 2023, nr 18, s. 15-18. ISSN 2544-7629.

JASKOWSKA Bożena. Biblioteka w obrazkach, czyli jak efektywnie promować działalność biblioteczną na Instagramie. Warsztaty Bibliotekarskie. [Dokument elektroniczny]. 2015, nr 1. Tryb dostępu: htps://warsztatybibliotekarskie.pedagogiczna.edu.pl/nr-12015-45/biblioteka-w-obrazkach-czyli-jak-efektywnie-promowac-dzialalnosc-biblioteczna-na-instagramie/. Stan z dnia 10.02.2025.

JASKOWSKA Bożena. Efektywny marketing SEO witryny bibliotecznej w wyszukiwarkach. Przegląd Biblioteczny. 2009, z. 2, s. 229-238. ISSN 0033-202X.

JASKOWSKA Bożena. Marketing internetowy w bibliotece. In WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Marketing w działalności bibliotecznej. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023, s. 728-740. ISBN 978-83-89316-82-0.

JASKOWSKA Małgorzata. Public relations bibliotek naukowych w Internecie. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2007. ISBN 978-83-233-2367-9.

KOSZOWSKA Agnieszka. O bibliotecznych blogach i ich walorach promocyjnych. Cz. 1. In Biblioteka 2.0 [Dokument elektroniczny]. 2007. Tryb dostępu: http://blog.biblioteka20.pl/?p=34. Stan z dnia 30.01.2025.

MARCHEL Paweł. W jaki sposób tworzyć bibliotecznego bloga: porady praktyczne. In Nowoczesna Biblioteka 3.0: pismo i portal dla bibliotek publicznych, pedagogicznych i szkolnych. 2023, nr 61, s. 5-9. ISSN 2544-7629.

MICHAŁEK Barbara. „Spotkajmy się w sieci”: o blogu Wydziału Informacji Bibliograficznej. Dialogi Biblioteczne: Biuletyn Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Józefa Lompy w Katowicach. 2015, nr 2, s. 18-20. ISSN 2657-9782.

PAMUŁA-CIEŚLAK Natalia. Wideomarketing i podcasting jako formy komunikacji w marketingu treści. In WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Marketing w działalności bibliotecznej. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023, s. 783-795. ISBN 978-83-89316-82-0.

ROSZKOWSKI Marcin. Biblioteczna blogosfera. Warsztaty Bibliotekarskie [Dokument elektroniczny]. 2010, nr 1/2. Tryb dostępu: http://www.pedagogiczna.edu.pl/warsz-tat/2010/1-2/100109.htm#3. Stan z dnia 30.01.2025.

SANAK-KOSMOWSKA Katarzyna. Online marketing jako instrument kreowania wizerunku biblioteki. In JANIK Beata, BUKOWCZAN Wanda (red.). Kreowanie wizerunku biblioteki pedagogicznej. Kraków: Księgarnia Akademicka, 2019, s. 29-38. ISBN 978-83-8138-074-4.

STĘPIEŃ Justyna. Facebook, Instagram, a może blog? Gdzie promują się biblioteki?. Zarządzanie Biblioteką. 2021, nr 1, s. 23-35. ISSN 2081-1004.

SZYBOWSKA Urszula. Twitter jako narzędzie wspierające działania promocyjne szkół wyższych. Przykład Biblioteki Politechniki Gdańskiej. In WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Mobilna biblioteka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2021, s. 48-56. ISBN 978-83-65741-68-4.

ŚMIECIŃSKA Mariola. Blogi i newslettery formą promocji zbiorów czytelni PBP Książnicy Pedagogicznej w Kaliszu. Bliżej Biblioteki. Pismo bibliotekarzy wielkopolski Południowo-Wschodniej. 2022, nr 1/2, s. 78-83. ISSN 2300-0570.

TUMAS Izabela. Blog biblioteki szkolnej: doświadczenia biblioteki z Będzina. Warsztaty Bibliotekarskie [Dokument elektroniczny]. 2015, nr 1. Tryb dostępu: https://warsztatybibliotekarskie.pedagogiczna.edu.pl/nr-12015-45/blog-biblioteki-szkolnej-doswiadczenia-biblioteki-z-bedzina/. Stan z dnia 15.01.2025.

WASILEWSKI Juliusz. Blog w funkcji strony internetowej biblioteki. Biblioteka w Szkole. 2020, nr 12, s. 18-28. ISSN 0867-5600.

WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Elektroniczny wizerunek biblioteki. Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej, 2008. ISBN 978-83-61079-01-9.

WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Marketing w działalności bibliotecznej. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023. ISBN 978-83-89316-82-0.

WOJCIECHOWSKA Maja, CYRKLAFF-GORCZYCA Magdalena (red.). Mobilnie, interaktywnie, kompetentnie. Usługi, media i technologie informacyjno-komunikacyjne w nowoczesnej bibliotece. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2019. ISBN 978-83-65741-42-4.

WOJCIECHOWSKA Maja, KAMIŃSKA Joanna, ŻOŁĘDOWSKA-KRÓL Beata, JASKOWSKA Bożena (współudz.). Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekarstwie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2019. ISBN 978-83-65741-17-2.

WOJCIECHOWSKA Maja. Marketing elektroniczny biblioteki. Zarządzanie Biblioteką. 2010, nr 1, s. 43-55. ISSN 2081-1004.

ZAWAŁKIEWICZ Aldona. Bibliotekarska blogosfera. Rewolucja, ewolucja czy zmierzch? Elektroniczny Biuletyn Informacyjny Bibliotekarzy [Dokument elektroniczny]. 2018, nr 1. Tryb dostępu: http://ebibojs.pl/index.php/ebib/article/view/79/80. Stan z dnia 02.02.2025.

Pobrania

Opublikowane

2024-12-16

Jak cytować

Wojciechowska, M. (2024). Marketing internetowy biblioteki. Zarządzanie Biblioteką, (1(16), 193–198. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/12760

Numer

Dział

Z warsztatu bibliotekarza