Pedagogika krytyczna dziś?

Autor

  • Lucyna Kopciewicz Uniwersytet Gdański

DOI:

https://doi.org/10.26881/ae.2012.09.02

Słowa kluczowe:

pedagogika krytyczna, codzienność, zmiany społeczne

Abstrakt

Tekst dotyczy pojmowania pedagogiki krytycznej z perspektywy istotnej codzienności oraz tego jakie formy obiera ona w kontekście obecnych badań i rozważań. Autorka zderza ze sobą także obecne pojmowanie pedagogiki krytycznej z rozumieniem jej w połowie lat 90 wieku XX.

mnisw11.png

Tłumaczenie na język angielski: Anna Moroz-Darska

Modernizacja działania Czasopisma oraz tłumaczenia na język angielski artykułów Ars Educandi na lata 2012-2017 zostały sfinansowane ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z zadania Działalności Upowszechniającej Naukę (DUN).

Zadanie: Wdrożenie modułu redakcyjnego na platformie Uniwersyteckich Czasopism Naukowych - systemu wspomagającego redagowanie i zarządzanie czasopismem naukowym Ars Educandi sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Zadanie: Stworzenie nowoczesnej wersji on-line czasopisma Ars Educandi przez wdrożenie modułu publikacyjnego na platformie Uniwersyteckich Czasopism Naukowych oraz obsługę międzynarodowych baz indeksacyjnych sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Zadanie: Przygotowanie anglojęzycznej wersji ostatnich 6 roczników (2012-2017) czasopisma naukowego Ars Educandi i ich wydanie w wersji online sfinansowano w ramach umowy 661/P-DUN/2018 z dnia 12.06.2018 ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę.

Downloads

Download data is not yet available.

Opublikowane

2012-12-08

Jak cytować

Kopciewicz, L. (2012). Pedagogika krytyczna dziś?. Ars Educandi, (9), 36–39. https://doi.org/10.26881/ae.2012.09.02