Recenzja monografii Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach – narracje gejów i lesbijek Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiego
Downloads
Download data is not yet available.
Bibliografia
Pogorzelska M., Rudnicki P., 2020, Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach – narracje gejów i lesbijek, Kraków: Impuls.
Rutkowiak J., 2010, Neoliberalizm jako kulturowy kontekst kształtowania się tożsamości współczesnego nauczyciela. Ku problematyce oporu i odporu edukacyjnego [w:] E. Potulicka, J. Rutkowiak, Neoliberalne uwikłania edukacji, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.
Pobrania
Opublikowane
2020-12-23
Jak cytować
Ignaciuk, M. (2020). Recenzja monografii Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach – narracje gejów i lesbijek Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiego. Ars Educandi, 17(17), 155–160. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/arseducandi/article/view/9063
Numer
Dział
Recenzje i sprawozdania