Recenzja monografii Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach – narracje gejów i lesbijek Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiego

Autor

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Pogorzelska M., Rudnicki P., 2020, Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach – narracje gejów i lesbijek, Kraków: Impuls.

Rutkowiak J., 2010, Neoliberalizm jako kulturowy kontekst kształtowania się tożsamości współczesnego nauczyciela. Ku problematyce oporu i odporu edukacyjnego [w:] E. Potulicka, J. Rutkowiak, Neoliberalne uwikłania edukacji, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Pobrania

Opublikowane

2020-12-23

Jak cytować

Ignaciuk, M. (2020). Recenzja monografii Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach – narracje gejów i lesbijek Marzanny Pogorzelskiej i Pawła Rudnickiego. Ars Educandi, 17(17), 155–160. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/arseducandi/article/view/9063