Aktywność użytkowników Facebooka na oficjalnych profilach ministerstw edukacji w Polsce i Ukrainie w kontekście roku szkolnego 2021/2022

Autor

  • Klaudia Bączyk-Lesiuk
  • Sylwia Polcyn

Abstrakt

Od 2020 r. epidemia wirusa SARS-CoV-2 miała ogromny wpływ na funkcjonowanie ludzi na całym świecie. Celem tego artykułu jest porównanie aktywności użytkowników Facebooka przed zbliżającym się rokiem szkolnym 2021/2022 w Polsce i Ukrainie w dobie pandemii. Analizie ilościowej i jakościowej zostały poddane komentarze i reakcje internautów zamieszczone pod najbardziej angażującymi postami w badanym okresie, które opublikowano na profilach ministerstw edukacji w dwóch wybranych krajach na portalu społecznościowym Facebook.

Downloads

Download data is not yet available.

Opublikowane

2023-06-15

Jak cytować

Bączyk-Lesiuk, K., & Polcyn, S. (2023). Aktywność użytkowników Facebooka na oficjalnych profilach ministerstw edukacji w Polsce i Ukrainie w kontekście roku szkolnego 2021/2022. Miscellanea Anthropologica Et Sociologica, 23(4-1). Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/maes/article/view/8764