Recenzja książki prof. dr. hab. R.M. Łukaszewicza, Wrocławska Szkoła Przyszłości PLUS, czyli lepsze jest możliwe. Działania praktyczne, wizje i projekcje nowego – innego – twórczego, Wydane nakładem Fundacji Wolne Inicjatywy Edukacyjne, Wrocław 2020

Autor

  • Joanna Maria Garbula Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

DOI:

https://doi.org/10.26881/pwe.2020.48.11

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Bruner J.S. (1978), Poza dostarczone informacje. Warszawa, PWN.

Bruner J.S. (2006), Kultura edukacji. Kraków, Universitas.

Buzan T. (2003), Potęga umysłu. Warszawa, Wydawnictwo MUZA S.A.

Leksicka K. (2005), Nauczyciel wobec społecznych i edukacyjnych interpretacji swojego zawodu. Wrocław, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.

Suchodolski B. (2003), Edukacja permanentna. Rozdroża i nadzieje. Warszawa, Towarzystwo Wolnej Wszechnicy Polskiej.

Trzebiński J. (2002), Narracyjne konstruowanie rzeczywistości. W: J. Trzebiński (red.), Narracja jako sposób rozumienia świata. Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Wilber K. (1997), Krótka historia wszystkiego. Warszawa, Jacek Santorski & Co Agencja Wydawnicza.

Zander R.S., Zander B. (2005), Sztuka możliwości. Jak przekształcić życie zawodowe i osobiste. Warszawa, Wydawnictwo MT Biznes Sp. z o.o.

Pobrania

Opublikowane

2020-03-31

Jak cytować

Garbula, J. M. (2020). Recenzja książki prof. dr. hab. R.M. Łukaszewicza, Wrocławska Szkoła Przyszłości PLUS, czyli lepsze jest możliwe. Działania praktyczne, wizje i projekcje nowego – innego – twórczego, Wydane nakładem Fundacji Wolne Inicjatywy Edukacyjne, Wrocław 2020. Problemy Wczesnej Edukacji, 48(1), 125–128. https://doi.org/10.26881/pwe.2020.48.11