Od edukacji spersonalizowanej do edukacji społecznej, czyli od pasji naukowej do studenckich projektów dotyczących nowotworów złośliwych
DOI:
https://doi.org/10.26881/tutg.2021.1.02Słowa kluczowe:
edukacja spersonalizowana, tutoring, edukacja społeczna, projekt, nowotworyDownloads
Bibliografia
Anastasiadi, Z., Lianos, G. D., Ignatiadou, E., Harissis, H. V., Mitsis, M. 2017. Breast cancer in young women: an overview. Updates in surgery, 69(3), 313-317. DOI: 10.1007/s13304-017-0424-1.
Dagogo-Jack, I., Shaw, A. T. 2018. Tumor heterogeneity and resistance to cancer therapies. Nature reviews. Clinical oncology, 15(2), 81-94. https://doi.org: 10.1038/nrclinonc.2017.166.
Knopik-Skrocka, A., Kręplewska, P., JarmołowskaJurczyszyn, D. 2017. Tumor blood vessels and vasculogenic mimicry – current knowledge and searching for new cellular/molecular targets of anti-angiogenic therapy. Medical Journal of Cell Biology Vol.5 Issue 1 https://doi.org/10.1515/acb2017-0005.
Krakowiak, M., Knopik-Skrocka, A. 2018. Komórki nowotworowe – mocny przeciwnik. Czy potrafimy stworzyć skuteczną terapię przeciw-nowotworową? Tutoring Gedanensis 3 (1), 6-15.
Modrzyński, T., Gwit, M., Knopik-Skrocka, A 2019a. Czy immunoterapia punktów kontrolnych jest przyszłością onkomedycyny? Rozważania tutoringowe. Tutoring Gedanensis 4(2), 12-16.
Modrzyński, T., Gwit, M., Knopik-Skrocka, A. 2019b. Check point inhibitors – a future of immunotherapy in oncomiedicine? Vth International Conference on Research and Education, April, Abstracts, p.76.
Prasetyanti, P. R., Medema, J. P. 2017. Intra-tumor heterogeneity from a cancer stem cell perspective. Molecular cancer, 16(1), 41. DOI : 10.1186/s12943-017-0600-4.
https://anchor.fm/skarbywdlon [Dostęp 9.04.2021]
https://gco.iarc.fr/today/home [Dostęp 9.04.2021]
http://onkologia.org.pl/wp-content/uploads/Nowotwory_2017.pdf [Dostęp 9.04.2021]
https://www.youtube.com/watch?v=dtmsACeLWPci [Dostęp 9.04.2021]