Projekt WILK Wsparcie i Lokowanie Kompetencji jako oferta edukacji spersonalizowanej dla studentów Wydziału Biologii UAM w Poznaniu
DOI:
https://doi.org/10.26881/tutg.2022.2.01Słowa kluczowe:
tutoring, mentoring, projekt, kompetencje, rozwójDownloads
Bibliografia
Literatura:
Morańska, K., Gwit, M., Knopik-Skrocka, A. 2021. Od edukacji spersonalizowanej do edukacji społecznej, czyli od pasji naukowej do studenckich projektów dotyczących nowotworów złośliwych Tutoring Gedanensis 6(1), 13-19, https://doi.org/10.26881/tutg.2021.1.02
Źródła elektroniczne:
https://businessinsider.com.pl/firmy/zarzadzanie/umiejetnosci-miekkie-w-pracy-najbardziej-doceniane-przez-prezesow-firm/c4w23dg [dostęp 22.08.2022].
https://businessinsider.com.pl/rozwoj-osobisty/kariera/dwie-umiejetnosci-przydatne-w-karierze-w-biznesie-wedlug-szefow-globalnych-firm/0bj5eyt [dostęp 22.08.2022].
https://wilkwb.web.amu.edu.pl/index.php [dostęp 22.08.2022].
https://proficompetence.com/pl/personality-test/show/17 [dostęp 22.08.2022].