Projekt WILK Wsparcie i Lokowanie Kompetencji jako oferta edukacji spersonalizowanej dla studentów Wydziału Biologii UAM w Poznaniu

Autor

  • Agnieszka Cieszyńska Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
  • Agnieszka Knopik-Skrocka Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Ewa Sobieszczuk-Nowicka Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
  • Anita Szwed Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu

DOI:

https://doi.org/10.26881/tutg.2022.2.01

Słowa kluczowe:

tutoring, mentoring, projekt, kompetencje, rozwój

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Literatura:

Morańska, K., Gwit, M., Knopik-Skrocka, A. 2021. Od edukacji spersonalizowanej do edukacji społecznej, czyli od pasji naukowej do studenckich projektów dotyczących nowotworów złośliwych Tutoring Gedanensis 6(1), 13-19, https://doi.org/10.26881/tutg.2021.1.02

Źródła elektroniczne:

https://businessinsider.com.pl/firmy/zarzadzanie/umiejetnosci-miekkie-w-pracy-najbardziej-doceniane-przez-prezesow-firm/c4w23dg [dostęp 22.08.2022].

https://businessinsider.com.pl/rozwoj-osobisty/kariera/dwie-umiejetnosci-przydatne-w-karierze-w-biznesie-wedlug-szefow-globalnych-firm/0bj5eyt [dostęp 22.08.2022].

https://wilkwb.web.amu.edu.pl/index.php [dostęp 22.08.2022].

https://proficompetence.com/pl/personality-test/show/17 [dostęp 22.08.2022].

Pobrania

Opublikowane

2022-10-24

Jak cytować

Cieszyńska, A., Knopik-Skrocka, A., Sobieszczuk-Nowicka, E., & Szwed, A. (2022). Projekt WILK Wsparcie i Lokowanie Kompetencji jako oferta edukacji spersonalizowanej dla studentów Wydziału Biologii UAM w Poznaniu. Tutoring Gedanensis, 7(2), 4–12. https://doi.org/10.26881/tutg.2022.2.01

Numer

Dział

Artykuły