Lekcje z jajem. Metody aktywizujące w nauczaniu języka polskiego jako obcego (na przykładzie zajęć o tematyce wielkanocnej)
Abstrakt
Artykuł omawia metody aktywizujące w nauczaniu języka polskiego jako obcego, które wykorzystałyśmy na zajęciach wielkanocnych ze studentami z Harbinu (m.in. edukacyjne gry planszowe, inscenizacje i ćwiczenia polisensoryczne). Zawiera również analizę najczęściej popełnianych błędów oraz wyniki ankiet ukazujące podejście grupy do poznanych zwyczajów. Zrealizowany cykl zajęć dowodzi, że kreatywne środki dydaktyczne pomagają w przyswajaniu struktur językowych i wiedzy o polskich tradycjach.
Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2017-10-12
Jak cytować
Furmaniak, K., & Olkowska, A. (2017). Lekcje z jajem. Metody aktywizujące w nauczaniu języka polskiego jako obcego (na przykładzie zajęć o tematyce wielkanocnej). Język – Szkoła – Religia, 12(3), 42–51. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/JSR/article/view/1696
Numer
Dział
W kręgu dydaktyki