Theoretische Grundlagen einer kontrastiven Untersuchung deutscher und ukrainischer Werbeslogans

Autor

  • Olesia Leschenko Nationale Universität Donezk

Słowa kluczowe:

slogan reklamowy, komunikacja w reklamie, funkcje reklamy, strategie i taktyki komunikacyjne w reklamie, analiza kontrastywna

Abstrakt

Teoretyczne podstawy badań kontrastywnych niemieckich i ukraińskich sloganów reklamowych

W artykule wskazano na fakt, iż połączenie strukturalnych i komunikatywno–pragmatycznych metod umożliwia efektywny opis komunikacji w reklamie. Zaproponowany kontrastywny model analizy stawia sobie za cel określenie strategii i taktyk komunikacyjnych oraz ilustrację wspólnych cech i różnic językowych w tworzeniu sloganów w języku ukraińskim i niemieckim.

Downloads

Download data is not yet available.

Opublikowane

2017-07-25

Jak cytować

Leschenko, O. (2017). Theoretische Grundlagen einer kontrastiven Untersuchung deutscher und ukrainischer Werbeslogans. Studia Germanica Gedanensia, (37), 51–62. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/SGG/article/view/1300