Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2 (2024)
Nr 2 (2024)
Opublikowane:
2024-12-13
Pełny numer
PDF
Artykuły
Wprowadzenie
Beata Karpińska-Musiał
4-8
PDF
Nauczanie i studiowanie literatury u progu „Osobliwości”
Piotr Kallas
9-35
PDF
Tłumacze kontra maszyny. Czy uczyć/jak uczyć przekładu?
Magdalena Bulińska
36-50
PDF
Narzędzia oparte na AI w edukacji: postawy i dylematy w świetle badań
Krzysztof Patkowski, Marek Zieliński
51-68
PDF
Wykorzystanie podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach w dydaktyce akademickiej
Grzegorz Grzegorczyk
69-87
PDF
10 lat tutoringu na Wydziale Oceanografii i Geografii UG z perspektywy studentów, absolwentów i tutorów
Mirosława Malinowska
88-116
PDF
Pozoracja i dezorientacja doktorantów w przygotowaniu do nauczania akademickiego (studium przypadku)
Dariusz Stępkowski
117-138
PDF
Funkcjonowanie centrów wsparcia dydaktyki i rozwoju kompetencji wykładowców: Analiza globalnych trendów
Iwona Maciejowska
139-153
PDF
Jakich zmian w polskich uczelniach doświadczają mistrzowie dydaktyki?
Natalia Czopek , Piotr Derugo, Remigiusz Gawlik , Katarzyna Gdowska , Antoni Grzanka , Urszula Janas , Beata Karpińska-Musiał, Maja Maćkowiak-Pawłowska, Mirosława Malinowska , Magdalena Markiewicz , Damian Obidowski, Piotr Sulikowski , Rafał Wróblewski
154-176
PDF
Kształcenie kadr medycznych – dokąd zmierzamy?
Agnieszka Zimmermann
177-186
PDF
dodatkowe
ISSN 2956-9656
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
emocje
tutoring akademicki
rekomendacje
motywacja
siła woli
tutoring rozwojowy
prokrastynacja
zmiana
osoby studiujące
edukacja
efekty kształcenia
badania
ai
różnorodność
sylabus
dydaktyka
literatura
tutorial
tutor
Aktualny numer