Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Media Biznes Kultura
  • Start
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Rada naukowa
  • Zespół redakcyjny
  • Więcej informacji
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Procedura recenzowania
    • Recenzenci
    • Kontakt
Szukaj
  • Zaloguj
  • PL
  • EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 1(12) (2022)

Nr 1(12) (2022)

					Pokaż  Nr 1(12) (2022)
Opublikowane: 2022-06-30

Artykuły

  • Tradycje polskiego medioznawstwa

    Tomasz Mielczarek
    7-25
    • PDF
  • Współczesne trendy badawcze w komunikacji perswazyjnej – od zarządzania do neuronauki

    Klaudia Cymanow-Sosin, Piotr Cymanow
    27-45
    • PDF
  • Binge watching – definiowanie fenomenu na podstawie przeglądu literatury przedmiotu

    Małgorzata Kisilowska , Anna Jupowicz-Ginalska, Łukasz Szurmiński
    47-66
    • PDF
  • Rodzinny dobrostan cyfrowy: perspektywy wdrażania strategii zarządzania technologiami medialnymi w polskich domach

    Katarzyna Kopecka-Piech
    67-80
    • PDF (English)
  • Udostępnianie wiadomości w okresie COVID-19

    Bartłomiej Łódzki
    81-95
    • PDF (English)
  • Pandemia koronawirusa na łamach tygodnika „Newsweek Polska”

    Dagmara Mateja
    97-112
    • PDF
  • Zdrowie na sprzedaż? Telewizyjne reklamy farmaceutyków a peryferyjna droga perswazji

    Natalia Moczoł
    113-124
    • PDF
  • Crowdfunding jako metoda finansowania podcastów – analiza motywacji patronów wspierających „Raport o stanie świata”

    Urszula Doliwa , Magdalena Szydłowska , Paulina Szczepańska, Ada Stachowicz, Piotr Kaźmierczak
    125-141
    • PDF
  • Polskie media internetowe wobec populizmu w amerykańskiej kampanii prezydenckiej w 2020 roku

    Monika Góra
    143-156
    • PDF
  • System medialny w Chinach

    Małgorzata Durmaj
    157-170
    • PDF
  • Debata w obrazkach. O zawartości politycznych memów internetowych

    Karina Czepiec-Veltzé
    171-188
    • PDF

dodatkowe

ISSN 2451-1986
e-ISSN
2544-2554

Punkty MEiN: 40

Przesyłanie tekstów

Przesyłanie tekstów

Słowa kluczowe

gatunek telewizyjnyprasa drukowanaszczepieniatelewizja w polscestrajk kobietprasa elektronicznaprosumentprasa informacyjnacelebrycirynek prasowypandemiacovid-19prasa opiniibinge viewing

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Język / Language

  • English
  • Język Polski
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.