Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Recenzenci
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
PL
EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 1(12) (2022)
Nr 1(12) (2022)
Opublikowane:
2022-06-30
Artykuły
Tradycje polskiego medioznawstwa
Tomasz Mielczarek
7-25
PDF
Współczesne trendy badawcze w komunikacji perswazyjnej – od zarządzania do neuronauki
Klaudia Cymanow-Sosin, Piotr Cymanow
27-45
PDF
Binge watching – definiowanie fenomenu na podstawie przeglądu literatury przedmiotu
Małgorzata Kisilowska , Anna Jupowicz-Ginalska, Łukasz Szurmiński
47-66
PDF
Rodzinny dobrostan cyfrowy: perspektywy wdrażania strategii zarządzania technologiami medialnymi w polskich domach
Katarzyna Kopecka-Piech
67-80
PDF (English)
Udostępnianie wiadomości w okresie COVID-19
Bartłomiej Łódzki
81-95
PDF (English)
Pandemia koronawirusa na łamach tygodnika „Newsweek Polska”
Dagmara Mateja
97-112
PDF
Zdrowie na sprzedaż? Telewizyjne reklamy farmaceutyków a peryferyjna droga perswazji
Natalia Moczoł
113-124
PDF
Crowdfunding jako metoda finansowania podcastów – analiza motywacji patronów wspierających „Raport o stanie świata”
Urszula Doliwa , Magdalena Szydłowska , Paulina Szczepańska, Ada Stachowicz, Piotr Kaźmierczak
125-141
PDF
Polskie media internetowe wobec populizmu w amerykańskiej kampanii prezydenckiej w 2020 roku
Monika Góra
143-156
PDF
System medialny w Chinach
Małgorzata Durmaj
157-170
PDF
Debata w obrazkach. O zawartości politycznych memów internetowych
Karina Czepiec-Veltzé
171-188
PDF
dodatkowe
ISSN
2451-1986
e-ISSN
2544-2554
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski