Analiza procesów logistycznych związanych z obsługą klienta w firmie Würth Polska Sp. Z o.O. - studium przypadku

Autor

DOI:

https://doi.org/10.26881/wg.2018.3.03

Słowa kluczowe:

logistyka, obsługa klilenta, procesy logistyczne

Abstrakt

Permanentne zmiany na rynku, stawiają przed przedsiębiorstwami nowe wymogi w zakresie kreowania i dostarczania satysfakcji klientom. Zmieniają się również oczekiwania klientów nie tylko odnośnie jakości produktów, ale również w obszarze sposobu ich dostarczenia zainteresowanej stronie. Stąd też celem niniejszego opracowania jest analiza procesów logistycznych dotyczących obsługi klienta w firmie firmy Würth Polska. W związku z tym zostały przytoczone współczesne definicje logistyki oraz procesów logistycznych. Zaprezentowano również opis prowadzonych, przez autora opracowania, badań własnych dotyczących funkcjonowania badanego podmiotu oraz opinii jego klientów na temat świadczonych usług. Dokonane analizy materiałów wewnętrznych badanego podmiotu oraz wyniki przeprowadzonych badań, ukazały konieczność wprowadzenia udoskonaleń, w procesie dostarczania zamówionego towaru, pomimo dużego doświadczenia i uznania marki firmy na rynku. Można zatem postawić pytanie, czy podobne problemu występują także u innych tego typu firm funkcjonujących na polskim rynku?

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Abt S., Woźniak H., Podstawy logistyki, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 1993.

Abt S., Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1998.

Beier F. J., Rutkowski K., Logistyka, SGH, Warszawa 1995.

Bowersox D. J., Logistical Management, Systems Integration of Physical Distribution Management and Materials Management, McMillan Publishing, New York 1978.

Coyle J. J., Bardi E. J., Langley C. J., Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa 2002.

Krawczyk S., Zarządzanie procesami logistycznymi, PWE, Warszawa 2001.

Sarjusz - Wolski P., Skowronek C., Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2012.

Schary P. B., Logistics Decisions. Text and Cases, The Dryden Press, Chicago 1994.

Sołtysik M., Istota i cechy zarządzania logistycznego. Gospodarka Materiałowa i Logistyka, PWE, Warszawa 1999.

Szpon J., Analiza logistyczna w przedsiębiorstwie, WEiOGŻ, Szczecin 2006.

Opublikowane

2018-09-30

Jak cytować

Igielski, M. (2018). Analiza procesów logistycznych związanych z obsługą klienta w firmie Würth Polska Sp. Z o.O. - studium przypadku. Współczesna Gospodarka, 9(3 (30), 25–34. https://doi.org/10.26881/wg.2018.3.03