Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Ars Educandi
  • Start
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Rada naukowa
  • Zespół redakcyjny
  • Więcej informacji
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Procedura recenzowania
    • Recenzenci
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • PL
  • EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 19 (2022): Sport we współczesnej kulturze i edukacji

Tom 19 (2022): Sport we współczesnej kulturze i edukacji

					Pokaż  Tom 19 (2022): Sport we współczesnej kulturze i edukacji

Numer skupiający się na pedagogicznych rolach sportu we współczesnej pedagogice i kulturze.

Opublikowane: 2022-12-30

Pełny numer

  • PDF

Wprowadzenie

  • Słowo wstępne

    Anna Majer
    • PDF

Artykuły i rozprawy

  • Perfekcja w sporcie jako szansa i zagrożenie dla zawodników

    Aleksandra Ostrowska, Magdalena Jochimek
    • PDF
  • W podróży z Darwinem… O zwierzęcych historiach w kontekście ludzkiego życia, aktywności i kultury fizycznej

    Małgorzata Obrycka
    • PDF
  • Czy Norwedzy wiedzą lepiej? Aktywność fizyczna jako podstawowa potrzeba i prawo dzieci

    Agata Chruszcz
    • PDF
  • Gry cyfrowe i e-sport jako istotny komponent życia współczesnej młodzieży

    Marta Rukat
    • PDF
  • Wirtualna rzeczywistość w edukacji – analiza opinii nauczycieli na temat wykorzystania technologii VR w edukacji szkolnej

    Michalina Ignaciuk
    • PDF
  • Nowe wyzwania dla teorii edukacji-integralna edukacja oraz mindfulness w edukacji

    Jarosław Marzec
    • PDF
  • Odpowiedzialność i ontologie wychowania

    Sylwester Zielka
    • PDF
  • Autoodpowiedzialność homeschoolersów za edukację własnych dzieci

    Bogusław Śliwerski
    • PDF
  • Ejże! – to- „odpowiedzialność” stanowi wyzwanie wychowawcze - dzisiaj

    Ewa Rodziewicz
    • PDF

Recenzje i sprawozdania

  • Wiedza w budowie. O społecznym tworzeniu wiedzy w Wikipedii - recenzja książki Katarzyny Pękały-Speer

    Volha Pauliuts
    • PDF

dodatkowe

ISSN: 2083-0947

ISSN (ONLINE): 2657-6058

Punkty MEiN: 20

Polityka Open Access

Czasopismo wydawane jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.

Przesyłanie tekstów

Przesyłanie tekstów

Słowa kluczowe

mobbingojcostwonastolatekbigoreksjaćwiczeniaciałosiła fizycznamyślistwoagresjarelacje władzyhabituszmiananierównośćwiedzaedukacja zróżnicowanasudanstereotypislamsocjalizacjakultura popularnaszkolnictwopłećwiekuczeń

Opracowane przez

Open Journal Systems

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Język / Language

  • English
  • Język Polski

© ARS EDUCANDI

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.