Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Start
  • Ogłoszenia
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Rada naukowa
  • Zespół redakcyjny
  • Więcej informacji
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Procedura recenzowania
    • Recenzenci
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • PL
  • EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 22 (2019): Cinematic Norms and Puzzles /
  4. Wprowadzenie

Editorial

Autor

  • Mirosław Przylipiak Uniwersytet Gdański

Downloads

Pobrania

  • PDF (English)

Opublikowane

2019-12-17

Jak cytować

Przylipiak, M. (2019). Editorial. Panoptikum, (22), 6–8. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/panoptikum/article/view/4332
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Nr 22 (2019): Cinematic Norms and Puzzles

Dział

Wprowadzenie

Inne teksty tego samego autora

  • Mirosław Przylipiak, The Notion of Mainstream Film in Contemporary Cinema , Panoptikum: Nr 19 (2018): Mainstream and beyond
  • Mirosław Przylipiak, On the Notion of Norm in David Bordwell’s System , Panoptikum: Nr 22 (2019): Cinematic Norms and Puzzles
  • Mirosław Przylipiak, Defining documentary , Panoptikum: Nr 29 (2023): New Approaches to Documentary
  • Mirosław Przylipiak, Thomas Elsaesser and Film Studies , Panoptikum: Nr 22 (2019): Cinematic Norms and Puzzles
  • Mirosław Przylipiak, On the Margin of ”Satantango”. Some Remarks on Slow Cinema , Panoptikum: Nr 26 (2021)
  • Mirosław Przylipiak, Editorial , Panoptikum: Nr 26 (2021)
  • Mirosław Przylipiak, Wstęp , Panoptikum: Nr 19 (2018): Mainstream and beyond
  • Mirosław Przylipiak, Walka o prawa ludności murzyńskiej w USA w optyce kina bezpośredniego. Przypadek The Children Were Watching , Panoptikum: Nr 7 (2008): KINO I SZTUKA zaangażowane społecznie
  • Mirosław Przylipiak, „Pola śmierci” w kambodżańskim filmie dokumentalnym. Recenzja książki Rayi Morag pt. Perpetrator Cinema. Confronting Genocide in Cambodian Documentary , Panoptikum: Nr 28 (2022): Serialowa Azja
  • Mirosław Przylipiak, Editorial , Panoptikum: Nr 30 (2023): Identity and History in Documentary Films from Eastern Europe
1 2 > >> 

dodatkowe

ISSN: 1730–7775
Punkty MEiN: 20

Polityka Open Access

Licencja Creative Commons
Czasopismo wydawane jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Dyscypliny:

nauki o religii i kulturze, nauki o sztuce
 

Przesyłanie tekstów

Przesyłanie tekstów

Słowa kluczowe

jacques lacanczech cinemaŁódź film schoolpolish filmhistorical filmsadaptationchildren’s filmyoung audiencepolish cinemagendersexualitytrailerspostertv serialnostalgia

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.