Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Start
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Zespół redakcyjny
  • Rada naukowa
  • Więcej informacji
    • O czasopiśmie
    • Procedura recenzowania
    • Przesyłanie tekstów
    • Recenzenci
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • PL
  • EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 22 (2023) /
  4. Spis treści

Spis treści

Autor

  • Anna Sobecka Uniwersytet Gdański

Downloads

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2023-12-29

Jak cytować

Sobecka, A. (2023). Spis treści. Porta Aurea, (22). Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/portaaurea/article/view/10607
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Nr 22 (2023)

Dział

Spis treści

Inne teksty tego samego autora

  • Anna Sobecka, Świat zwierząt Daniela Schultza , Porta Aurea: Nr 17 (2018)
  • Anna Sobecka, Jacek Kołtan, Martwa natura Philippa Sauerlanda i narodziny nowoczesnej podmiotowości , Porta Aurea: Nr 19 (2020): Tom jubileuszowy z okazji sześćdziesiątych urodzin Profesor Małgorzaty Omilanowskiej
  • Anna Sobecka, Ryciny kwiatowe wiązane z Jeremiasem Falckiem. Studium z zakresu siedemnastowiecznych florilegiów , Porta Aurea: Nr 14 (2015)
  • Anna Sobecka, Spis treści , Porta Aurea: Nr 23 (2024)

dodatkowe

ISSN 1234-1533
Punkty MEiN: 40

Numer 22 (2023) ma 70 pkt.

Polityka Open Access

Licencja Creative Commons
Czasopismo wydawane jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Słowa kluczowe

złotnictwokraj północno-zachodnifriedrich fischerrzeźba rokokowajohann heinrich meissnermniszchowiekościół katolickiimperium rosyjskiemiedziorytpożyczkiwekselwitraż

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Czasopismo Porta Aurea powstaje z myślą o czytelnikach zainteresowanych historią sztuki i architektury, a tematycznie skupione jest na problematyce artystycznej szeroko rozumianego regionu basenu Morza Bałtyckiego. Sprofilowanie to nie ma charakteru wykluczającego, ale oznacza, że teksty poświęcone sztuce Gdańska, czy szerzej Trójmiasta, Pomorza, północnych Niemiec, krajów Bałtyckich i Skandynawii stanowią główny trzon każdego tomu. 

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.