Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Start
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Zespół redakcyjny
  • Rada naukowa
  • Więcej informacji
    • O czasopiśmie
    • Procedura recenzowania
    • Przesyłanie tekstów
    • Recenzenci
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • PL
  • EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum

Archiwum

  • Nr 23 (2024)

  • Nr 22 (2023)

  • Tom tematyczny: Pieniądze i sztuka. Gdańskie mieszczaństwo XVI wieku jako fundatorzy dzieł sztuki oraz pośrednicy w transferze wiedzy i dóbr kultury [Geld Und Kunst. Danziger Bürgertum des 16. Jahrhunderts als Stifter sowie Vermittler im Wissens- Und Kulturtransfer]
    Nr 21 (2022)

  • Nr 20 (2021)

  • Porta Aurea 2020

    Tom jubileuszowy z okazji sześćdziesiątych urodzin Profesor Małgorzaty Omilanowskiej
    Nr 19 (2020)

    Numer specjalny pod redakcją Dariusza Konstantynowa i Anny Sobeckiej zawiera 19 tekstów naukowych ofiarowanych redaktorce naczelnej pisma - profesor Małgorzacie Omilanowskiej. 

  • Nr 18 (2019)

  • Nr 17 (2018)

  • Nr 16 (2017)

  • Nr 15 (2016)

  • Nr 14 (2015)

  • Nr 13 (2014)

  • Nr 12 (2013)

  • Nr 11 (2012)

  • Nr 10 (2011)

  • Nr 9 (2010)

  • Nr 8 (2009)

  • Nr 6 (1999)

  • Nr 4 (1995)

  • Nr 3 (1994)

  • Nr 2 (1993)

  • Nr 1 (1992)

dodatkowe

ISSN 1234-1533
Punkty MEiN: 40

Numer 22 (2023) ma 70 pkt.

Polityka Open Access

Licencja Creative Commons
Czasopismo wydawane jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Słowa kluczowe

złotnictwokraj północno-zachodnifriedrich fischerrzeźba rokokowamniszchowiekościół katolickimiedziorythendrick aertspożyczkiwekselhandel soląwitraż

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Czasopismo Porta Aurea powstaje z myślą o czytelnikach zainteresowanych historią sztuki i architektury, a tematycznie skupione jest na problematyce artystycznej szeroko rozumianego regionu basenu Morza Bałtyckiego. Sprofilowanie to nie ma charakteru wykluczającego, ale oznacza, że teksty poświęcone sztuce Gdańska, czy szerzej Trójmiasta, Pomorza, północnych Niemiec, krajów Bałtyckich i Skandynawii stanowią główny trzon każdego tomu. 

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.