Zadłużeni: filozofia wychowania i edukacyjne studia kulturowe w Uniwersytecie Gdańskim – słowo wstępne

Autor

  • Małgorzata Cackowska Uniwersytet Gdański
  • Piotr Stańczyk Uniwersytet Gdański

Abstrakt

Wstęp do Ars Educandi 20 / 2023.

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

Badiou A., 2007, Święty Paweł. Ustanowienie uniwersalizmu, tłum. J. Kutyła, P. Mościcki, Kraków: ha!art.

Cackowska M., Kopciewicz L., Patalon M., Stańczyk P., Starego K., Szkudlarek T., 2012, Dyskursywna konstrukcja podmiotu. Przyczynek do rekonstrukcji pedagogiki kultury, Gdańsk: Wydawnictwo UG.

Lacan J., 1989, Kanta Sadem, tłum. T. Komendant, „Twórczość”, nr 8.

Rancière J., 1991, The ignorant schoolmaster. Five lessons in intellectual emancipation, trans.

K. Ross, Stanford: SUP.

Szkudlarek T, 1992, McLaren i Agata. O pewnej możliwości interpretacji rytualnego oporu przeciw szkole [w:] Nieobecne dyskursy, red. Z. Kwieciński, cz. 2, Toruń: UMK.

Opublikowane

2023-11-26

Jak cytować

Cackowska, M., & Stańczyk, P. (2023). Zadłużeni: filozofia wychowania i edukacyjne studia kulturowe w Uniwersytecie Gdańskim – słowo wstępne. Ars Educandi, 20(20), 7–14. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/arseducandi/article/view/11362

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>