Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Ars Educandi
  • Start
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Rada naukowa
  • Zespół redakcyjny
  • Więcej informacji
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Procedura recenzowania
    • Recenzenci
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • PL
  • EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 18 Nr 18 (2021): Nieobecne

Tom 18 Nr 18 (2021): Nieobecne

					Pokaż  Tom 18 Nr 18 (2021):  Nieobecne

NIEOBECNE

Numer skupiający się na nieobecnych dyskursach w naukach społecznych.

Opublikowane: 2021-11-14

Pełny numer

  • PDF

Wprowadzenie

  • Logika systemu i szukanie nieobecności. Wprowadzenie do specjalnego tomu „Ars Educandi”

    Tomasz Szkudlarek, Piotr Stańczyk
    5-12
    • PDF

Artykuły i rozprawy

  • O edukację jako podmiot samoregulacji społecznej

    Zbigniew Kwieciński
    15-28
    • PDF
  • Powrót do systemu? Dyskusja redakcyjna wokół tekstu Zbigniewa Kwiecińskiego z 1980 roku

    Joanna Rutkowiak, Łukasz Stankiewicz, Piotr Stańczyk, Karolina Starego, Tomasz Szkudlarek
    29-48
    • PDF
  • Czy pedagogika religii daje się sekularyzować? O ortodoksjach, herezjach i religioznawczych perspektywach rozwoju subdyscypliny

    Monika Humeniuk
    51-65
    • PDF
  • Dyskursy katastrofy klimatycznej

    Lucyna Kopciewicz
    67-82
    • PDF
  • Autoetnografia trudów macierzyństwa

    Colette Szczepaniak
    83-103
    • PDF
  • Kształcenie jako wydarzenie Manifest

    Oskar Szwabowski
    105-111
    • PDF
  • Ku inżynierii społecznej

    Piotr Kowzan
    113-127
    • PDF
  • Instrumentality after Radical Lack, Education, and Populism as Co-Prosthetic

    Abdellatif Atif
    129-142
    • PDF (English)

Recenzje i sprawozdania

  • Recenzja książki Martyny Pryszmont pt. Metodologia jako sztuka wyjścia. Podejścia badawcze i praktyki edukacyjne w andragogicznych studiach nad macierzyństwem

    Edyta Zierkiewicz
    145-152
    • PDF

dodatkowe

ISSN: 2083-0947

ISSN (ONLINE): 2657-6058

Punkty MEiN: 20

Polityka Open Access

Czasopismo wydawane jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.

Przesyłanie tekstów

Przesyłanie tekstów

Słowa kluczowe

podmiotowość dydaktykimobbingojcostwonastolatekbigoreksjaćwiczeniaciałosiła fizycznamyślistwoagresjarelacje władzyhabituszmianawiedzasudanstereotypislamheteronormatywnośćszkolnictwopłećwiekmetaforystudentteatr

Opracowane przez

Open Journal Systems

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Język / Language

  • English
  • Język Polski

© ARS EDUCANDI

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.