Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
O czasopiśmie
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Recenzenci
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
PL
EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 16 Nr 3.3 (2018)
Tom 16 Nr 3.3 (2018)
Opublikowane:
2018-11-21
Artykuły
Smartphone as a device supporting the interpenetrating of offline and online processes in shopping – empirical research among the Y generation
Sylwia Badowska, Liwia Delińska
7-23
PDF (English)
Kształtowanie kanałów komunikacji marketingowej w działaniach public relations towarzyszących budowie infrastruktury drogowej
Robert Bęben, Oliwia Wysocka
25-41
PDF
Optymalizacja czasu i kosztów projektu badań rynku turystyki medycznej w Polsce
Mariusz Chmielewski, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Monika Boguszewicz-Kreft
43-60
PDF
Kreowanie wizerunku polskich miast w mediach społecznościowych
Liwia Delińska, Urszula Kęprowska
61-75
PDF
Audyt wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji wartości CSR firm farmaceutycznych
Tomasz Dryl
77-92
PDF
Płeć a postrzeganie luksusu – stosunek kobiet i mężczyzn do produktów luksusowych
Wioleta Dryl
93-108
PDF
Koncepcja rozwoju nowego produktu a dyfuzja innowacji
Anna Dziadkiewicz
109-120
PDF
Pokolenie 60+ a pokolenie Z na rynku nowoczesnych usług bankowych
Ewa Frąckiewicz
121-133
PDF
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikowaniu politycznym na przykładzie fanpage’a Miasta Gdańsk
Anna Kalinowska-Żeleźnik
135-145
PDF
Wiedza klienta jako strategiczny zasób przedsiębiorstwa w kontekście rozwoju innowacji
Piotr Kuchta, Monika Zajkowska, Monika Boguszewicz-Kreft
147-158
PDF
Realizacja funkcji influencer marketingu w opinii influencerów oraz ich followersów
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Kinga Piekarska
159-173
PDF
Budowanie satysfakcjonującej oferty dla turysty przez podmioty działające zgodnie z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w regionie turystycznym
Maria Lechicka-Kostuch, Mariola Łuczak
175-196
PDF
Analiza obowiązków informacyjnych kredytodawców w reklamie kredytów konsumpcyjnych
Marta Penczar
197-207
PDF
Ekologiczne i społeczne skutki planowego postarzania produktów
Renata Płoska
209-221
PDF
Niestandardowe narzędzia komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego
Grzegorz Szczuka, Robert Bęben
223-238
PDF
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
Aktualny numer