Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Recenzenci
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
PL
EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 1(14) (2023)
Nr 1(14) (2023)
Opublikowane:
2023-06-30
Artykuły
Odbiorca medialny w erze Web 2.0
Jolanta Maćkiewicz
9-17
PDF
Fandom Gry o tron. Władza i kultura w środowiskach fanowskich
Katarzyna Piórecka
19-34
PDF
Dysfunkcje społeczne widziane z perspektywy dziecka. Analiza treści gier wideo studia Killmonday Games
Adrianna Linertowicz
35-54
PDF
Dezinformacja. Próba ujęcia dyskursywnego
Karina Stasiuk-Krajewska
55-72
PDF
Rosyjska dezinformacja i wykorzystanie obrazów generowanych przez sztuczną inteligencję (deepfake) w pierwszym roku inwazji na Ukrainę
Adam Majchrzak
73-86
PDF
Komunikacja z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w turbulentnych warunkach rynkowych
Michał Makowski
87-109
PDF
Media w konflikcie interesów? Analiza deklaracji misji oraz sytuacji finansowej wybranych stacji radiowych
Anna Teler
111-127
PDF
Reklama i promocja piwa w nowych mediach w świetle przepisów prawa polskiego
Maria Szajny, Julia Molibog
129-145
PDF
Dziadziuś z YouTube’a, felietonista czy siewca nienawiści? Wizerunek Jerzego Urbana na Twitterze
Martyna Siudak
147-160
PDF
Polaryzacja medialna na przykładzie kryzysu migracyjnego na granicy polsko-białoruskiej latem 2021 roku w relacjach trzech polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych
Monika Kożdoń-Dębecka
161-174
PDF
Kryzys wizerunkowy w serwisach społecznościowych – przykład Mamy Ginekolog
Ilona Dąbrowska
175-191
PDF
Odcienie technologii VR. Zaburzenia odżywiania jako przykład psychospołecznych konsekwencji wykorzystania technologii wirtualnej rzeczywistości
Gabriela Motyl
193-208
PDF
dodatkowe
ISSN
2451-1986
e-ISSN
2544-2554
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski